jag vill inte vara elak

Alltså, jag verkligen skäms för att jag reagerar så här, jag vill inte vara elak, men hur ser hon ut egentligen? Eller så kanske DNs fotograf hälsat på hos Madame Tussaud... Nåja.

Det är länge sedan min skrivare slutade att skriva färg och det är ett bra tag sedan den gav upp att skriva ut pdf-filer och nu har den börjat krångla även när det gäller svart/vita utskrifter. Jag tror att jag ska köpa en ny skrivare. En som kan skriva ut A3format...

Jag satt i morse och tittade på en cirkus 13 kvm större lägenhet som låg ute på nätet, till försäljning. Eller ja, 13kvm större än min och i samma område. En lägenhet med balkong. Så kom mamma rullandes och kollade och konstaterande asgarvande att normala personer rensar bland sina grejer och gör sig av med grejer när det blir för trångt - hennes dotter tänker flytta... Hmmm... Jag vet inte om det är värt hyresökningen eller inte... Men jaja...

Puss och kram



Kommentarer
Anonym

haha, underbart :)



hon ser lite ut som hon kommer direkt ifrån klostret ;)

2009-08-12 @ 10:19:31
smultris

ytterst udda att mitt namn och webadressen inte kom med, det var alltså lilla jag som hojtade här ovan ;)

2009-08-12 @ 10:38:29
URL: http://www.smultris.se
leopardia

*smultris: hehe.. bra skum och schyyy gammal, såg hon ut dessutom... (det är blogg.se som tar en evighet att ladda och då försvinner namn och jox...**

2009-08-12 @ 17:00:11
E

Hon kommer snart se ut som sina skrynkliga fastrar om hon inte skippar allt solande på troppan;)

2009-08-12 @ 21:01:13
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

*E: alltså, jag har ju helt missat denna totalförändring från ljuva Madde till en-alien-har-tagit-Madde... trots mitt inbitna intresse för hovet... ähum *

2009-08-13 @ 23:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0