jag ska måla hela ... dalarna, får räcka


Vi var ju även och knatade runt i Zorns hem... Och gluttade in i
hans ateljé...
Jaja...

I Lund han jag förövrigt med en fika med E, kvinnan som vid ett val, aldrig handlar det billigaste... Hoppas att majskolven var god :) Lite synd om henne dock, för där kommer jag oduschad och svettig, hostig och finnig och seg i huvudet som få, men jag försökte mörka det hela med att inte sniffa på mig själv eller se mig själv i spegeln...
Det där att det man inte ser tar man ingen skada av...

Och i onsdags hann jag hem till Be en sväng. Hon var hundvakt
åt någon stor kamphundsaktigt som hette Gideon. Jag talade om för honom att han var så stor att jag nog var lite rädd för honom, men så kom vi överens om att det var ju inte hans fel och så blev vi bästisar istället...
Vem kan motstå en Gideon liksom...

Gick en sväng på stan ikväll, men såg inte till en enda pers som jag kände igen... Det är lite märkligt, men jag antar att det beror på att alla barn har blivit vuxna nu och alla i min generation har blivit pension...

puss och kram





Kommentarer
E

Thats me! Är det för billigt finns det en hake;) Majsen smakade mycket bra!

2009-08-09 @ 22:02:47
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0