lite mer kriminella psyken

Nu har jag snart sett alla avsnitt av Criminal Minds, som jag har. Dock så undrar jag alltid... Det är ju som ingen hemlighet att det finns kriminalpsykologer/profilierare, så varför gör mördare som inte tvärtom...? Nå, det kanske man ska vara glad över...

Har för första gången på länge ställt mig vid spisen och lagat egen mat. Eller ja, stekt grönsaker, nudlar och sweet-chilisås. Inte så avancerat direkt. Imorn blir det nog dock att köpa sushi...

Inget har blivit skrivet på tentan och även om dagen inte är slut än, så tror jag inte att det blir av idag heller. Suck. Varje gång, samma sak. Ambitionen att göra den på en gång finns där, men jag kommer som aldrig till skott.

Puss och kram

Förresten, HannahSthlm, håller just nu en tävling. Vinsten är ett HOPE-SMYCKE från Barncancerfonden's Shop.
Men det är just inte så mycket tävlingen det handlar om, som att VI ska få upp ögonen för just Barncancerfonden! För vårt engagemang behövs och de gör ett fantastiskt arbete. Så var med och sprid budskapet om Barncancerfonden!




Kommentarer
Marias Kakburk

Härligt att du är med, lycka till:)!

2008-09-23 @ 10:12:07
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0