Men jag är inte rädd

Det händer grejer nu! Pappa står och bakar lussebullar!!! Ja, inte här hemma hos mig, men hemma i hans och mammas kök! Hehe, jag sa till mamma att fota det hela...

Sen har jag lagt ut hattar till salu på den spännande sidan Got to Get. Jag kommer väl att lägga ut mer grejer där så småningom, men jag börjar lite smått med att testa hattar...

Och sen har Kulturbloggen en tävling där man kan vinna två biljetter till Låt den rätte komma in. Och eftersom det var lite show and tell över den tävlingen tänkte jag att jag skulle kika lite i mitt fotoarkiv vad jag kunde hitta.

Vad ni ska göra? Publicera en bild på din blogg på något som du tycker är hemskt eller läskigt eller skrämmande. Eller berätta kort om något du tycker är skrämmande, läskigt eller hemskt. I din blogg.

Ibland är det kyrkogårdar om natten;





och ibland är det oliver med ansjovis!!!



Läskigt kan vara saker man gräver fram ur garderoben...



Eller NKs julskyltning...



Eller misslyckade skönhetsoperationer, eller bara att se bilder på sig själv...



gillian mckeith, kan vara riiiiiktigt läskig och skrämmande...



för att inte tala om Runar....



Ibland kan löpsedlar vara riktigt läskiga...



Och det händer ju ibland att ens vänner ser riktigt creepy ut =/ (puss)

Men läskigast av allt är nog;



--

Något läskigt som jag har glömt?

Puss och kram



Kommentarer
L80

...fönsterkuvert!

2008-10-30 @ 13:48:35
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
//D.D\\

Ja, håller verkligen med om att Rosario är död är läskigast... och vidrigast också dessutom. Har fortfarande inte lyckats läsa ut den!! Kunde inte ens med att ha den hemma, så den fick åka hem till biblioteket. Där får den stå och vänta tills jag glömt bort att den är sådär brr ...



Kram.

2008-10-30 @ 13:58:07
URL: http://t4n3kbubbl0r.blogg.se/
Annika

SOM vanligt är du bäst!! Underbart BRA lista, och rolig!! Fick mig flera goda skratt...Klänningen är hemsk :-) Och det är Runar också.

Men oliver med ansjovis....??? som är så gott!!



OCH vilken snäll pappa du har som bakar åt dig!! Schysst!!

2008-10-30 @ 14:04:18
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Far Lars

hur kan du vara förvånad jag kan det mesta

2008-10-30 @ 15:12:29
leopardia

L80: jag vet en gubbe som öppnar sina fönsterkuvert endast på tisdagar... men de kan vara läskiga mjo...



//D.D\\: den är verkligen brutal =/ hua.



Annika: haha, tack. men det där med oliver och ansjovis kan ju verkligen diskuteras... och även det faktum att jag faktiskt har fotat en burk med oliver och ansjovis... wonder why...

mm, han är snäll!! fast jag kan ju tillägga att mamma faktiskt hjälpte till oxå, haha... voj, vilken usel feminist jag är, som inte tyckte att det var värt att nämnas...



pappa: haha, klart att du kan! det är väl mer det där med viljan som chockar ;)


2008-10-30 @ 15:29:25
Karin

Runar var klart läskigast.

Du glömde Teletubbies. Där kan man snacka mardrömsskapande.

2008-10-30 @ 16:13:33
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sötnos!



ja jag gillar också bilden men just teknikmässigt är den ju itne bra...blåstick, oskärpa osv..men det beror ju på mig inte kameran..det ville jag visa..



puss

2008-10-30 @ 22:52:40
URL: http://pyttis.blogg.se/
Panki

Alltså ni e lite knasiga i din familj, man bakar inte lussekillar nu???!!! ;-)

2008-10-31 @ 08:47:30
URL: http://pancake.webblogg.se/
Barbamorsan

Hihi lussebullar , nu är väl din lycka gjord kan jag tro :) eller kanske är päronen på lite avstånd så det inte blir nybakat för dig? Kram o trevlig allahelgona´!

2008-10-31 @ 11:04:03
URL: http://www.barbamorsan.se
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

för det första - en mobilkamera är inte en kamera..det är en telefon med en liten kamerafunktion för att ta mmsbilder med.



Självklart finns det crappy kameror men att skylle på endast kameran jämt att det blir dåliga bilder och vilja ha en kamera som tar bra bilder..det är det resonemanget jag vänder mig emot..kameran kan inte göra hela jobbet och just autoinställningen funkar bra till en viss gräns..men den kan inte göra underverk på det sättet en del verkar kräva.



Jag har sett bloggare dissa jättebra kameror, bara för att de inte vet hur de ska använda dom.

Jag skulle säkert kunna dissa världens bästa bil som dålig för att jag inte kan köra.



fast nu förstod ju du hur jag menade..och jag tycker josephine tog diskussionen på en nivå och blandade in saker jag inte ens nämnt.

2008-10-31 @ 12:20:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
leopardia

Karin: haha, men teletubbies passar mig just nu i tentastund, det är så där lagom monotont ;)



panki: knasiga familjen ;)



barbamorsan: hehe, njae, det är välan en 20mil, men de skulle komma och hälsa på nästa helg :D



anna: ja, jag håller med dig oxå och att bara ta kassa bilder idag, när det finns just digitalkameror är ju kanske en hint om att man först och främst ska kolla på sig själv och vad man själv gör för fel... för om man tar 30 bilder, så borde ju iallfall 1 bli bra...




2008-10-31 @ 12:37:30
Maria Byström (Tinnitussan)

Huvva. Vilka roliga bilder. Runar var extremtläskig tycker jag.



Den sista boken började jag läsa men kunde inte läsa långt för den var allt för hemsk. Klarar inte av sånt känslomässigt.



Förövrig... ha en jättebra dag och kraaaaaaaaaaaam

2008-10-31 @ 13:31:54
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

maria: haha, nu får jag lite dåligt samvete över att vi alla tycker att runar är läskig, stackarn...



och boken ja, hua!!!



detsaaaaaammaaaaaaa! Kraaaaaaaaaaaam!


2008-10-31 @ 14:11:19
Rosemari

Du vann. Absolut. Hör av dig så jag vet vart jag ska posta biobiljetterna.

2008-11-05 @ 10:58:08
URL: http://kulturbloggen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0