Det är svårt att få tag i Mellvigböcker

Jag har haft en helt underbar förmiddag på moderna museet. Deras LA-utställning var mycket inspirerande. Jag gillar konst och politik och jag gillar att vara så pass obildad att jag faktiskt inte hade en susning om att Dennis Hopper även är fotograf! För då fick jag lära mig något nytt!



(bilder funna via artcyclopedia.com)
Nåja.

Sen fick jag en trevlig stund hos Fido och Donald. De drar snart. Till andra sidan jordklotet för hmm, 5 månader eller nåt ditåt... En får hoppas att de får massa trevligt.

Puss och kram



Kommentarer
dess

haha jasså... de var han. hahaha





guuud vad man lyssnar.

2008-11-20 @ 19:10:08
Fido

Fyra månader bara tyvärr... :(

Haha, nä det duger nog, fast vi hade ju tänkt oss sju månader från början...



http://resan.tumblr.com/



Tack för en trevlig frukost/fikastund!

Puss!

2008-11-21 @ 11:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0