impulsinköp

Hmm, jag har just tecknat ett avtal med telenor. I två år. Jag vet inte vad som hände, men... så kan det gå, skulle man kunna säga... Jaaa, jag ville ha en ny mobil helt enkelt.... Och deras försäljare är jäkligt smidiga... Jag som hade tänkt byta till com viq... Nån som vill köpa en gammal nokia 6151 eller vad det nu kan vara för modell? Vad gör man liksom med gamla mobiltelefoner egentligen? Jag har en ännu äldre, 3510i eller nåt sånt, tror jag... som bara ligger och skräpar i sin kartong... och en lg u880, som förvisso måste låsas upp, men ja...

Idag var jag sjukt jobbig på seminariet, jag bara ställde massa frågor hela tiden. Frågor som var helt ointressanta för alla andra, men jag var nyfiken, helt enkelt...

Ann-Marie Pålsson sa i radion idag "jag är formalist"... Jag undrar lite vad det innebär som ett politiskt statement? För jag antar att hon inte bara helt appropå förklarade sin förkärlek till vissa modernister... Även om det vore coolt ifall politiker så där bara inledde sina svar på frågor med "jag är Bukowskifan och tycker att riksdagsmän måste förhålla sig på ett mycket korrekt sätt och i det här sammanhanget.."

Jag borde verkligen rensa min dator. Kanske att jag borde börja nu... Hmm... Men så har vi ju det där lilla som kallas plugg oxå...

Puss och kram



Kommentarer
//D.D\\

Åh, jag ska hålla tummarna åt dig för tentaresultatet! :D Ska även ta och kolla in den där länken lite noggrannare... Kikade in hos dig häromdagen och såg den, men hann inte kolla in all fakta där. Men som du säger/skriver så verkar det vara något för mig! Tack!



Kram.

2008-11-13 @ 19:27:21
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Maria Byström (Tinnitussan)

ÅÅåå, känner igen. Alltid frågvis men att sätta igång och plugga är inte samma sak. Älskar att diskutera och bara vara kravlöst nyfiken :-)

2008-11-13 @ 19:28:04
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Panki

Vad har du köpt för mobil?

2008-11-13 @ 21:10:25
URL: http://pancake.webblogg.se/
Jessica

Man lägger ut dom på blocket:) Du hade ju helt rätt med svaret i tävlingen

2008-11-13 @ 21:47:30
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Anonym

//d.d\\: haha, tackar! jag tror det behövs :)



maria: det kanske inte har med nånting att göra hur mycket makt en död konstkritiker hade egentligen, men jag var nyfiken... hehe...



panki: en ericsson 902 nånting eller 920... minns inte, haha...



jessica: yes! nu var det väl kanske inte så svårt då jag har plattan här hemma, men, men :) och det där andra, jag är inte så säker på att folk vill köpa mina gamla mobiler på blocket, hehe, de är ju liksom inte direkt av senaste modell...

2008-11-13 @ 22:01:35
Cicki

Jag har sålt mina gamla mobiler på Tradera. Man får rätt bra för dem där.

2008-11-14 @ 02:15:15
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
leopardia

cicki: den senaste kan jag nog kanske få en hundring för eller så, men de andra är ju så gamla, så jag vet inte... men tack för tipset :)

2008-11-14 @ 23:15:18
Far Lars

" min pappa sa att om är smart så lär man sig av sina egna misstag, men om man är vis, då lär man

sig av andras"

2008-11-15 @ 11:21:46
leopardia

pappa: haha! då kan vi stryka mig från listan över familjens hopp, helt enkelt :)

2008-11-15 @ 11:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0