tillbaka till basen

Och i lurarna har det varit 80-talsmusik i vanlig ordning.



1984 tyckte jag att Thompson Twins var sååå coola, så ville jag se ut... Ungefär... Undra vad de gör nu för tiden...

Jag har faktiskt redan läst alla texter vi ska ha läst tills imorn, more or less iallafall... en bok är 'läs så mycket ni hinner' och jag ligger väl på sidan 110 eller nåt, så jag antar att det räcker, även om det är bra att fortsätta...  och så är det en text jag bara ögnade igenom lite snabbt... Men så var det dags! Examinationen den här kursen är i form av grupparbete. Jag hatar grupparbeten! Men jag är iallafall glad över att det är en muntlig sådan och inte en uppsats...

Hade funderingar på att färga håret idag, men just nu vill jag ju bara sova....

puss och kram



Kommentarer
Zäta

jag vill också färga håret :)

2008-11-04 @ 21:37:13
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Petra

Åh, älskar Thompson Twins!

2008-11-06 @ 08:22:12
URL: http://egokick.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0