Nej, jag har inte heller någon korrläsare


Jag vet inte, kan man skriva ett inlägg idag utan att nämna Obama?! I vanlig ordning får man acceptera att DNs webbredaktion saknar korrläsare när man tar del av texten länken går till. Den mycket märkligt poetiska texten, för att vara DN, skulle jag vilja påstå, men det är som det är med det och det kanske fyller sin funktion. Dock kan jag inte läsa någonstans att Obama tackar the mystery man... Hmm...



Jag diskuterade lite med mina kursare igår om hur mycket det här valet handlat om hudfärg och hur sjukt det är 2008 liksom... En av mina kursare konstaterade att ändå är ju inte Obama särskilt svart utan rätt mycket vit och säger
- om man kisar, så ser han nästan vit ut.
Jag tyckte att det var hysteriskt roligt sagt iallafall. Och, nej, det var inte ett rasistiskt uttalande eller puckat eller nåt om 'den typiska negerheten', utan ett politiskt... Oh well...

--

Angående min hårfärg så tänker jag vänta med att uttala mig om den tills jag tvättat håret några gånger. Måste se ifall den sitter... Men en svart tulpan ser ut så här,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(bild lånad från blicktl)

Jag är sjukt sugen på att plugga just nu, men jag ska glo på criminal minds istället...


Puss och kram


Kommentarer
Susan

Varför har de ändrat tiden på Criminal Minds? Grr...i dag kör det i hop sej nåt fantastiskt med alla serier. Medium var ju fortsättningsavsnitt förra veckan så det måste man ju se...

Du brukar inte känna ett akut behov av att vattna blommor, stryka, dammtorka och annat livsviktigt när det är läge att plugga?

2008-11-06 @ 11:58:30
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Annika

Yes, girl...Vi vet hur blomman ser ut, men nu vill vi veta hur Miss Leopardia ser ut i nya hårfärgen :-)

Känner du the press?? ;-)

2008-11-06 @ 12:52:56
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

Susan: haha, nja, bara när det är läge att plugga, nu fanns det inget 'måste'...



annika: haha! hahaha!

2008-11-06 @ 20:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0