koden

Ligger just nu i soffan och glor på Da Vincikoden. Sist jag försökte titta på den så tyckte jag att den var så mycket skit att jag somnade. Jag gillade dock boken. Jag gillar konspirationsteorier och symboler, så... Men ja, det känns ju som att man faktiskt alltid måste försvara att man VET att boken inte är nån kvalitetslitteratur och att man ser stereotyperna osv... Bla bla, sånt är lite tråkigt. Jag gillar konst, så det är ju inte så märkligt att jag finner koden lite intressant. Jag är feminist, vilket gör da vincikoden mycket spännande i sin hyllning till kvinnan samtidigt som den tjatar om huvudinehavarinnans fylliga läppar. Typ. Kul ju.
Men ja, nä, så fascinerad av filmen är jag inte den här gången heller...

För tio minuter sen tryckte jag i mig 3 lussebullar och julmust. Som den lussebullefantast jag är, så är jag ju givetvis med och tävlar i Tefrossas tävling om lussete. Fattas annat liksom :)

Annars råkade jag putta ner min kamera i golvet. Har ännu inte kollat om den gick sönder.

Och så har jag försökt läsa om virtuell media. Men det fortsätter jag nog med imorn istället.


puss och kram


Kommentarer
Karin

Så...klickade på mobilmojjen...)) Hoppas du får den.

En nyfiken fråga.Är lite ny på bloggeriet. Hur kan du lägga in you tube filmer? /Karin

2008-11-23 @ 22:14:16
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Anonym

Tack snälla...Jag ska testa. Finns ju massor med nageljunk på you tube...Tack...))

2008-11-23 @ 22:27:46
Karin

sorry,...inlägget ovan var från mig..))

2008-11-23 @ 22:28:20
Lena

Hej igen!

Tack för länken!! Ja, Lussete är ju sanslöst gott, min favvis helt klart! Skogsbär och grädde, låter gott, vad fick du tag i det? Annars har jag Hallon & Grädde i butiken, mycket gott! Samt Rabarber & Grädde De Luxe, inte dumt det heller.

2008-11-24 @ 09:53:15
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Annika

Lussete!!! Men så GOTT!!! hemma i Sverige finns det ju så mkt mer teer än vad som finns här. Blir avis...Lussete låter bara för gott!!

Och Da Vinci Koden...Har sett den, men tror inte att den lämnade ngt djupare spår hos mig.

2008-11-24 @ 13:32:58
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Västmanländskan

Hej Leopardia! Det är jag som är din inte så hemliga jultomte. Nu snokar jag runt lite är på bloggen för att kunna klura ut en riktigt rolig julpåse åt dig. Bara så att du vet. Om du vill lägga ut små tips eller så ;)

2008-11-24 @ 17:04:28
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
leopardia

lena: jag hittade det i en butik som sålde téer, men det var enda gången och i vilken butik det var minns jag tyvärr inte =/



annika: ja, men visst lät det smarrigt :)

och nä, haha, jag såg aldrig klart da vinci-koden den här gången heller....



västmanländskan: hej och välkommen :)




2008-11-24 @ 18:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0