en lista minsann

Eftersom Panki snodde listan från Fido, som även jag tänkte sno, men Fidolito envisas ju med att vara blogglös, så jag länkar till tjuven helt enkelt...



1. Vilken svordom använder du mest?
Shit bananas, vad svårt, jag använder nog mest ord eller uttryck, som inte är svordomar, men ja, det är väl Faen då...

2. Äger du en iPod?
Nix, jag kör med min Md-spelare och så har ja en mp3spelare, men ingen ipod.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd ?
07:20, brukar den stå på...

4. Hur många resväskor äger du?
två

5. Använder du flip-floppar?
jupp

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Vi eller Lidl eller Ica eller Coop...

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det spelar inte så stor roll...

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmm, det lär väl ha varit Saw 4 då...

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En personlig tränare kanske... hehe...

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha... hahaha... det har tom föreslagits att jag ska gå till läkaren och be dem operera bort latmasken i ryggraden på mig...

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
inte ofta...

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Toni Holgersson, Staffan Hellstrand, Soundtracket till Reality bites, Kristina Lugn och Svante Thuresson

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Oj! Jag som bara lyssnar på 80talsmusik... Haha, min psykolog sjöng förresten Magnus Uggla för mig igår, men det är inte han som är världens bästa artist just nu, nej... Duffy är skitbra och cool, men fasiken... Men både Nin och Ladytron har kommit med nya plattor... och Moonspell...

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nepp

16. När var senast någon stötte på dig?
Jag vet inte om den där 80årige gubben stötte på mig, men han ville iallafall ha mitt telefonnr... Så förra veckan isf...

17. Vad åt du till middag senast?
Broccoli och svamp-paj...

18. Använder du huvtröjor?
jodå, har en huvklänning nu dessutom...

19. Kan du vissla?
Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Har nog ingen favorit så där... Det är lite skräckblandad förtjusning med bergochdalbanan, men ja...

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jepp, tompa och jerka liksom...

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
S-holmen är ju bra stort...

26. Hur många syskon har du?
Ett

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä, inte mer än för mitt eget...

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Hehe, Sökarna...

29. Äger du några popband t-shirts?
Hmm, ja, för 17, jag äger en roxettetröja ju... Annars är det nog mest bara rock...

30. När flög du senast?
Ca ett och ett halvt år sen...

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra

32. Läser du för skojs skull?
Jadå

33. Pratar du några andra språk?
Engelska, ytterst lite spanska och tyska och ryska...

34. Diskar du din egen disk?
Ja, ingen annan gör det ju...

35. Har du gråtit offentligt?
Jepp

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Bådeoch

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, men det är kul att lära sig nya saker...

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nävars

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Vi har väl inte direkt någon dejtingkultur i det här landet, så det kvittar...

40. Kan du kasta macka?
Jajamensan

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
No man

42. Vad har du med dig in på bion?
Något att dricka och smågodis kanske....

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Oh, jag har nog bara haft bra lärare... Bortsett från sådana man bara haft ett kort tag, men Nick får en eloge för att han stod ut med att vi hela tiden ropade på honom och sa att det var en fisk i vattenbunken, på bildlektionerna... Men Lasse Jalmert är min favorit.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Om folk inte tillhör någon då?

45. Vad har du för väder?
Sol sol sol

46. Har du en blogg?
Jodå, ähum...

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Undra om jag hade något... Rättskunskapen kanske...

48. Gillar du att flyga?
Gillar och gillar, jag har inget emot det...

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Man kan ju inte bara säga ett, men att han får mig att må bra då...

50. När sov du senast på golvet?
På fido och donalds inflyttningsfest kanske...

51. Vilken är din favoritdrink?
Sea breeze...

52. Gillar du din boende-situation?
Jovars, men jag behöver en lägenhet till...

53. Vilken är din mammas hemstad?
Vet jag det? Hmm, hon har flyttat runt lite i Örebrotrakten...

54. Din pappas hemstad
Bålstad är han född i iallafall...

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helt olika...

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte fullbokade, men jag är alltid stressad...

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte förr nej...

58. Vilken är din favoritfrukt?
Jag är ingen fruktmänniska, jag gillar grönsaker, men honungsmelon och päron och apelsiner...

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nepp

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
34, voj voj...

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo, det är jag...

62. Tror du på liv på andra planeter?
Inget jag funderar på, men visst, det lär ju finnas...

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hmm, jag själv?!

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man, utan tvekan

65. Vad var det senaste du åt?
Polly

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Lika bra överens med båda...

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var meningen att jag skulle heta Jessica, men så träffade de en Jessica, som var så jobbig, så det blev ett annat J-namn istället...

68. Gillar du senap?
Ja, johnnys senap...

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag vill dö, jag vill dö, jag vill dö... Och sen tar jag en promenad eller sover....

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Oja!

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Yaba the hut?? Nä, men Marges systrar från Simpsons kanske...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nepp...

73. Tycker du om att krama folk?
Ja, jag vill kraaamaaas!

74. Skulle du säga att du är trendig?
Haha, nää...

75. Äger du en digitalkamera?
Jajamensan...

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Utseendemässigt? Oj, staffan olsson, tom petty, kattis hoflin, jonas inde, heather locklear, sheryl crow, hasse aro(?)... och en massa andra...

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Haha, nä, då skulle ja ju bli galen på Pannkakan ;)

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Flickan och skulden, Rosario är död...

79. Tycker du att du är attraktiv?
Inte ett dugg

80. Vad är du allergisk mot?
Inget som jag vet om... Eller ja, fått bekräftat iallafall...

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Lite...

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonathan eller Johannes...

83. Vad står det i ditt 12:e senast inkomna sms?
"Men alltså linda ser ju sjukt smal ut, tycker du inte det? Man blir rädd ju."


Andra bloggar om: ,



Kommentarer
Annika

Me likeeee....Du kanske får mig att bryta min liststrejk. Jag har ju förbjudit mig sjäv att göra listor. Tycke jag gick overboard där ett tag...hehe...

Jättekul att LÄSA!! Marges systrar, fniss!!

Ditt J namn är bättre än det dina fldrar först tänkt ge dig, helt klart!!

2008-05-30 @ 15:32:11
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Fido

Hahaha, du glömde Hasse Scheike! ;D

Och Hasse Aro var ju mer för att jag tycker att han och Heather L är lika. Dom skulle kunna vara syskon... Lika över munnen på nåt sätt...

2008-05-30 @ 15:32:29
Martina

såg att du gillade den gråa kosetten, då ska du inte missa min tävling. Där vinnaren får exakt en sån tillsammans med trosorna!

2008-05-30 @ 15:43:55
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
leopardia

annika: klart att du ska göra en Lista! jag funderade förut varför du inte haft nån på ett tag, hehe...



fido: hehe, men hasse scheike var ju jag själv som kom på... OCH JAG TOG DET SOM ATT DU IIIINTE HÖLL MED ;) men jag har glömt flera, kom inte på alla... Har för mig att du sa nån sist det kom på tal... Hasse och Heather och jag har väl avlånga ansikten oxå, det är nog det...



martina: jag kanske tittar in hos dig då :)

2008-05-30 @ 17:21:20
panki

Haha jag veeeet, jag e omöjlig när jag ska ringa upp.. Sollo solli

2008-05-30 @ 22:45:11
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0