Åke är kul

Är konstant kissnödig av mitt citronvattendrickande. Och då lyckas jag ändå inte få i mig mer än 1 liter/dag. Undra om man kan utveckla inkontinens på det här sättet... hmm...

Läste det här i Metro. Om hur bloggare 'övervakas'... Måste säga att jag tyckte att Åke Lundholms svar var klockrent.
– Nej, vi kollar inte bloggar. Vi åker hem till folk för utmätning.
Han jobbar på kronofogdemyndigheten. Det är humor det.
Det fanns även en länk där, som tog en vidare till en sida där man kunde kolla senast surfade adresserna från olika 'myndigheter'... Men jag tyckte nog att det verkade som att de flesta hängde på den här sajten, ändå...

Nu är det snart dags för Profiler, och om det är ett avsnitt jag har sett så blir det fortsatt läsning, för min del. 40 sidor, so far, 80 kvar. Kass, är vad jag har varit idag.

Puss och kram!


Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Sandra (e-tuna)

Ha, jag har fått för mig att dricka 2 liter vatten om dagen, bor ju på toa nästan=)



2008-05-13 @ 09:36:09
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
L80

Dom fick stänga av fontänen i receptionen på mitt jobb. Vakterna fick springa på muggen hela tiden för dom blev nödiga av droppet! Det är också humor.

2008-05-13 @ 12:36:39
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
leopardia

sandra: det är vi som vet hur man är nyttiga och sunda, hehe ;)



L80: haha, det är verkligen humor!

2008-05-13 @ 12:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0