Ut ur mitt huvud, nuuu!

Okej, nu får det vara nog med melodifestivalen. Igår/imorse, kunde jag inte sluta nynna på Finlands bidrag. När jag vaknade vaknade jag med det ryska bidraget... Mitt på dagen nån gång satt jag och vickade huvudet till My secret combination, Greklands bidrag... Och nu kan jag inte få Aaaall night long, danska bidraget ur skallen. Alltså, jag håller på att bli tokig här, det här slår ju fasiken I love europe, med hästlängder. Ge mig morfin - nuuu!

Och däremellan har R.Kelly dykt upp med I believe I can fly och då kan jag tillägga att jag var tvungen att googla fram vem som gör den.... Så vart den kom ifrån har jag ingen aning om...

Men nu ska jag lägga mig och se lite på Förhäxad.

Satt och bläddrade lite i Under det rosa täcket i eftermiddags och hoppas på att det ska få mig att skriva uppsatsen imorn. Fick faktiskt en del funderingar kring att förankra vissa saker i feministiska teorier, vad det gäller Madame Bovary...

Nä, nu soffa. Puss och kram och god natt :)

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Blue

O jag vaknade med lettlands bidrag... "hi ho" låten. Piraterna



Har för mig att det var lettland iaf... jaja... svenska låten som ratades i sverige o istället fick tävla för estland lettland litauen... just nu minns jag inte vem som är vem... hmmmm kanske dags att lägga sig?

2008-05-26 @ 00:01:20
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Linda

Hehe japp,skall se om ngng vill samordna med mig,blir så mkt annars tänkte ordna gratis goodiebag o massa balla saker!Ja det rer sig nog med det..hehe.

DÅ är man tebax på jobbet igen..Vad gör du idag då?

2008-05-26 @ 09:10:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Fido

Jag har haft Hero i skallen hela natten i natt...

Och I belive I can fly är en sån låt som dyker upp med jämna mellanrum. Daniel hatar den vid det här laget för att jag har sjungit så mkt på den :)

Och så har vi ju "tänk om jag hade en liten liten apa, umpa umpa..." som dyker upp i huvudet alltför ofta och som jag bara måste sjunga på. Är så trött på den så jag blir gaaaaaleeeeen snart!

2008-05-26 @ 16:20:05
leopardia

alltså Fido, den måste ju vara med i nån reklam eller nåt, för varför annars får vi I believe I can fly i skallen båda två...

hehe, umpa umpa falleralle ra...



blue: lettland är nog helt rätt. suck! jag verkligen inte gillade den. jag gick ju därifrån när den var till och med... hehe..

2008-05-26 @ 18:35:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0