ut i solen ska vi gå

Nu ska jag nog raka benen. Grattis till mig. De där ludna rackarna. Men som mamma sa - å andra sidan är det ju ett bra skydd mot solen... Hur som tänkte jag nog gå ut och sätta mig på en bänk och läsa Madame Bovary...

Och, haha, jag såg att jag i förra inlägget stavat jorden som Gjorden... Vet inte vad som hände...

Och jag har svarat på kommentarer, men blogg.se krånglar så en del kommentarer syns, andra inte... tröttsamt, men så kan det gå...

Har skickat iväg ett mail angående ett sommarjobb till nån affär, vet inte vilken, men jag skulle gissa att det rör sig om nån typ Glitterbutik och visst hej och hå. Dock tyckte varken mamma eller pappa att jag skulle söka jobbet att sälja körsbär utanför ikea... Eller att sälja jordgubbar... Av olika anledningar, bla nåt om att många av de här företagen är så oseriösa med sina löneutbetalningar, men, men... Jag funderar lite på hur kräsen man kan vara...

Jaja, ut och passa på att ta tillvara på solen, som folk brukar säga.

Puss och kram



Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0