sol där ute, sömn här inne

Sprang iväg, jojo, jag gick iväg och kollade efter lediga kolonilotter, men hon som var där hade inte riktigt tid att följa med mig och det fanns bara en karta och bla bla, men de jag såg var typ övervuxna med maskrosor och gräs och ogräs, så jag vet inte jag. Men jag funderar på att ringa lite senare och kolla ifall det finns nån som någon sa upp förra året, så att den som är uppgrävd nu och fin så...

Annars satt jag ute i solen och läste. Och ingen solskyddskräm, faen oxå.
För jag stannade till på vägen tillbaks från lotterna. Och nu så är jag naturligtvis helt brunskitig i pannan av solbränna. Inte rrrråligt, men inte mycket att göra något åt..

Satt och lyssnade på mina grannar som satt ute i solen och tjötade med varandra. Alltså, vilka nötter. Det lät som om de var fulla och de drog dåliga skämt och de hängde i Thailand och de är väl runt 55 bast iallafall och skämtade om varandras rumpor och liknande. Och så uttalade de sucks som sax. Det var lite roligt. Okej, skillnaden är väl kanske inte så stor, men ja...

Nu är jag däremot inomhus och ska nog fortsätta att läsa, även om jag blev lite sömnig nu jag...

Hmm, vad ska man äta idag då... Ska man göra linssoppa, campbells soppa, våfflor, microlasange, woka grönsaker, pasta eller ska man bara äta ostmackor...

Eller glass kanske...

Ska nog iallafall göra citronvatten. När jag gjorde mina egna juicer en period, så fick jag så mycket bättre hy/hud, men just nu råkar jag ha två citroner i kylen och citron är ju bättre än ingenting.

Jaja, jag känner själv hur jag bara mal på, så hej på er. Puss och kram!


Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
Hanna

Kolonilott säger du! Jag har också funderat över kolonilott, men jag skulle isf vilja ha en i närheten, och jag gissar att man är rökt på Söder. Om den är för långt bort blir det ett för stort projektt för mig tror jag. JAg väntar med spänning på hur det går för dig! Så vill jag ju gärna ha en liten stuga på den också :)Jag veeet... Vi snackar unmöglich.

2008-05-10 @ 16:56:15
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Tinnitussan

Ååååå, har också solat idag. Lite ;-)





Ösnkar dig världens bästa pingst!!

2008-05-10 @ 19:22:38
URL: http://tinnitussan.blogspot.com
E

Inte underligt att du mal, du ska ju plugga eg;)

2008-05-10 @ 20:48:59
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

hanna: ja, de på söder är det nog rätt lång kö på skulle jag tro, tyvärr..



tinnitussan: :) detsamma!



E: hehe, aaahaaa!



2008-05-11 @ 14:05:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0