se på den

Jag är helt impad att jag åt frukost innan klockan 12. Små små steg framåt i rätt riktning, skulle man kunna säga. Och nu sitter jag här och funderar på hur skitig man får vara på en promenad egentligen. Finns det nån stinkgräns liksom? Jag tycker ju att det känns onödigt att duscha innan, när jag är rätt säker på att jag kommer svetta ner mig unde de få steg jag ramlar runt... Egentligen skulle jag vilja sitta i solen och skriva uppsats, men på nåt sätt känns det som att det inte funkar att sitta ute på gården... Man skulle ha balkong... Vi får se, jag kanske tar lap topen och traskar ner...

Mina räddisor går på steroider. Nu vet jag hur Gud känner det inför att han gav människan fri vilja...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Miss Lyckad

Ha!



Stinkgräns, hmmmmmm. Där jag tränar så är filosofin; Ska du träna imorgon igen... don´t bother showering. Där har du stinkgränsen. Ha!



Ha en bra dag!



/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

2008-05-28 @ 15:11:22
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Linda

Läs min blogg o kommenterahihi

2008-05-28 @ 18:14:49
URL: http://hummingbird.blogg.se/
L80

När flugorna sitter kvar trots att man viftar, där går en gräns för mig.



By the way - jag tror faktiskt att du kan äta själva skaften och blasten på rädisorna om det nu inte blir några knölar att tala om.

2008-05-29 @ 16:22:24
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
leopardia

L80: jo, man kan äta blasten, eller man kan iallafall grodda räddisor och ha som groddar, men om man klipper av dem nu så är det tydligen kört iallafall, för de första små bladen var viktigast.. men jag får se vad som händer...

2008-05-29 @ 17:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0