i spotlighten och trasiga tänder

Okeeej, jag är gammal nu!!!! Eller mina tänder är iallafall gamla!! Jag säger bara; buuuhuuu!
Igår kväll tuggade jag i mig Polly. Mmmmhmmm, ojdå, det var visst nåt konstigt med den här pollyn... Nåt hårt i... AAAAAAAAAAAH! En lagning och en bit tand! Mina tänder är gamla :(

Och dagens kändisspotting; Per Morberg inne på Myrorna på Adolf Fredriks Kyrkogata. Jag tror att han och kvinnan i hans sällskap letade efter en present. Och nej, jag slet inte upp någon kamera, han är ju inte direkt den där charmknuttiga typen liksom... Iofs har jag inget emot att göra en surputte ännu surare...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
panki

Darling, dina tänder e inte gamla. Men du använder kanske inte tandtråd och är noga och så kanske du äter för mycket goudis, för då får man karies som gör att sånna här små otrevliga saker händer.

Puss

2008-05-21 @ 21:55:55
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: men det berodde inte på det, det beror på att de är gamla och att man tuggar hårda grejer... så de är gamla :(

2008-05-21 @ 22:07:28
Anonym

Okej. Jag är inte så bra på medicin och sånt där... Coolt! Var bor du nu? Det förstår jag! ERikshjälpen är ju en attraktion!

2008-05-21 @ 22:26:33
URL: http://w2best.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0