framtidens ledare

Nu har jag mailat iväg en helt jättemycket halvfärdig skiss, som egentligen skulle ha varit första sidan av uppsatsen. Men tydligen saknar jag diciplin och respekt för auktoriteten, så...

Idag har jag inte gjort så mycket annat än läst, men nu funderar jag på att grädda lite våfflor - var och köpte fullkornsvåfflor, eftersom jag var tvungen att köpa mjölk så jag kunde få lite kaffe. Och insåg att jag tappat bort mitt ica-kort. Och insåg sekunden senare att jag inte kan minnas när jag använde det sist. Och att jag egentligen bara har det för att få tidningen som kommer med kortet.

De ringde från Läkare utan gränser och vips så skänker jag den stora summan av 40kr i månaden istället för 25kr. Jag förklarade att jag var studerande, men jag känner ändå att jag måste bidra nånstans mer än lämna grejer och kläder och volontära, så mitt val blidde Läkare utan gränser.

Annars bannar jag mig själv för att jag glömde sno med mig några av mammas bullar hem. Och jag och min bror planerar att ta över världen, Sverige lär ju inte vara så svårt med tanke på att det starkaste argumentet för att gå med i EU var billigare sprit. Jo, jag tycker nog att vi har lite kassa alkoholvanor i det här landet, men, men...

Jag har fullt på ena hårddisken, så jag kan inte föra över bilder. Kanske dags att styra upp det. Men tills dess infogar jag en gammal bild;



Det är VI som snart kommer att vara DINA ledare ;)

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer
panki

Va härlig bild

2008-05-08 @ 10:17:04
Fiffi Fiffilito

Tänk om alla barn kunde vara sådär söta, då kanske man inte skulle behöva gå runt och hata dom hela tiden... ;)

2008-05-08 @ 13:58:21
Fiffi Fiffilito

Tänk om alla barn kunde vara sådär söta, då kanske man inte skulle behöva gå runt och hata dom hela tiden... ;)

2008-05-08 @ 13:59:33
leopardia

fiffi fiffiliot: hehe, i say nothing ;) nån gång kanske man jobbar med barn, hehe...

2008-05-08 @ 14:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0