ett middagstips kanske

Jag kan väl inte påstå att jag varit en överdrivet flitig student idag. Tio sidor kanske, men jag ska... Sen... Jag ska bara....

Äta middag först;



Och glo färdigt på nåt avsnitt av Womens murder club... Och detta får bli dagens middag. Ibland får man ju fuska, eller hur?

Har iallafall varit och slängt lite reklam. Ska väl kila iväg och dumpa lite kartonger oxå, har jag tänkt. Och ta en sväng till soprummet. Jag vet hur det låter, men jag såg jättesöta flickkläder där, som någon slängt och jag tycker att det är så jäkla onödigt, när jag kan ta dem och skicka dem vidare till ett barnhem i Ukraina. Så jag ska gå senare och titta om de finns kvar.

Men nu är det dags för bukfylla. Puss och kram


Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
Annika

Bukfylla it is!

Speciellt bakverket som är närmast kameran ser SMARRIGT ut, mums! DET skulle jag gärna sätta tänderna i i detta nu.

Nej, varför slänger man barnkläder? Fattar inte. Tur att Leopardia finns och ser till att dem till slut hamnar i behövande händer.

2008-05-12 @ 19:18:59
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: jag tycker att det verkar onödigt att slänga nästan helt nya kläder, men nu är de i mitt förråd för vidare skippning iallafall...

hehe, den närmast tror jag faktiskt hette Godismonstret :)

2008-05-12 @ 21:59:20
E

En Homer Simpson-munk till middag har väl ingen dött av?;) Jag gillade din tiger förresten, är det glitterpenna i pälsen också?

2008-05-12 @ 23:10:52
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

E: haha, jag tänkte aldrig på homer, så märkligt, det gör jag ju nästan jämt annars... han är ju idealet!

inte penna, flytande färg, tror den riktar sig till barn, men, men :)

2008-05-12 @ 23:16:18
panki

Undrar hur många points det är i den där middagen...

2008-05-13 @ 09:47:54
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Panki: om det är en miljoooon i en kanelbulle så... ;)

2008-05-13 @ 11:44:04
L80

Jag säger bara "Bonus"!

2008-05-13 @ 12:38:51
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
leopardia

L80: haha :)

2008-05-13 @ 12:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0