en liten gäsp

Var just ut i regn och rusk iklädd gummistövlar och ja, travade. Kom hem med sömnsjukan;



Som jag fick av Marie, för jo, det var till posten jag travade... Tänk att sömnsjukan skulle vara så söt... :)

Och påtal om sömn; jag drömde att jag trashade Magnus Betnérs framträdande.... Så här var det. Vi var nånstans, på typ nån klubb eller så och vi satt precis vid scenen. Och helt plötsligt kommer Magnus Betnér in på scenen och är typ utklädd till Björn Gustafsson och gör massa hiphop-moves. Och så frågar han
"vilka är det som måste göra prturnéer" varpå jag svarar "de utan talang" och han bara "jo, de oxå" och då tar jag micken och säger på skämt "hej och välkomna till radio rix" (fråga mig inte, men i drömmen var det ett kul skämt) fast då börjar publiken liksom först mumla för att sen skrika "hora hora hora". Så jag säger i micken att "alla som kallar mig hora kan ta och gå härifrån", vilket resulterar i att alla drar. Och jag ber om ursäkt till Magnus Betnér och hans band(?) att jag förstört framträdandet, men de är skitglada för de får betalt utan att behöva jobba.... Mycket märklig dröm. Och Richard Wolff var inblandad på nåt sätt oxå, men jag minns inte...

Var på handledarträff idag och ja, jag har 9 dagar kvar innan uppsatsen ska vara färdig. Att jag vill äta choklad istället är ingen underdrift.

Och så en glad nyhet här på hemmafronten. För mig då. Jag lyckades hitta en mixer jag ville ha. Och den är faktiskt inte rosa. För jag gillar inte när tillbringaren är av glas. Jag är alldeles för klantig för sådana saker. Så jag är nöjd och jag är glad. Och jag fick den av mina föräldrar, tillsammans med 2 påsar polly, en bal toapapper, dammsugarpåsar och fina zippåsar i gult och rött.

Nu ska jag nog sova lite...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , , ,




Kommentarer
Fiffi Fiffilito

Själv drömde jag härom natten att Magnus Betnér var förare på mitt jobb :)

Han ringde mig på min jobbmobil och ville att jag skulle plocka med mig några listor (som hade med tågen att göra) från Västerhaninge. Så drog jag nåt skämt och han började skratta och jag blev jätteglad för att jag hade sagt nåt som Magnus Betnér tyckte var kul!

2008-05-20 @ 20:23:02
Henrik Lindmark

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

2008-05-20 @ 22:24:25
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
leopardia

fidolito: hehe, alltid trevligt att drömma om magnus betnér liksom...

2008-05-21 @ 21:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0