jepp, igen!

Det finns så många fina tulpaner i rabatterna just nu, synd att de snart har blommat över.
Men jag har iallafall lärt mig att gula tulpaner luktar godast!

Och jag fick ingen baskning idag, trots att jag bara lämnat in en halv sida, otroligt slarvigt skriven dessutom.

Just nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Ja, nä, det är ju inte så att jag saknar alternativ, men jag funderar på om jag ska unna mig att skita i alternativen och bara mysa. Jo, jag vet;
- IGEN??
hör jag er ljuda i kör...
Jag är nog världens mest soffberoende människa.

Förresten, ni som har glasögon, eller ja, solglasögon för den delen med - kan ni sätta dem i håret?
Mina blir ju för sjuttsingen helt igenguckade om jag gör det. Jag fattar inte hurdant hår folk har... Jag skulle ju liksom vilja kunna göra så där fundersamma gester som Leif GW Persson...

Men å andra sidan är ju min lap top-skärm full av fingeravtryck... För jag måste tydligen ta på den hela tiden... Särskilt efter att jag ätit choklad. Hmm, har jag inte en marabou chokladkaka som ligger nånstans?! Yummie!

Jag har kommit på att om jag skulle välja en karaktär i en tv-serie att vara, så skulle jag vilja vara Ally McBeal. Hon är både snygg, smart och har rik fantasi. Och är neurotisk. Jag gillar att vara neurotisk. Dock gillar jag inte korta kjolar, men, men...

Och yay! jag är inte helt pervers och förstörd. Det tog faktiskt flera sekunder innan jag fattade vad det snuskiga var med loggan, som saftonbladet skriver om...

Undra om jag kommer att få godkänt på tentan, la la la... Nu är det två veckor kvar av rättningstiden och jag misstänker att han drar ut på det och använder hela...

Nä, okej då, jag ska väl göra ett ryck och bära ut dvdspelarekartongen till förrådet. Det var rätt gulligt optimistiskt när jag lämnade in min trasiga förut, så frågade killen om jag inte hade kartongen kvar... Som att chansen fanns... Oh well, förvisso är den rätt stor här hos mig, men jag misstänker att jag tillhör undantagen när det gäller att spara originalkartonger till teknikprylar...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer
panki

Prova att tvätta håret?

Alltså jag har inte ens fattat loggan... Satt å stirra hur länge som helst häromdan... Jag e helt lost.

2008-05-09 @ 19:56:08
URL: http://pancake.webblogg.se/
Linda

Missa inte tävlingen i min blogg;)

2008-05-09 @ 19:59:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/
panki

Aha... Mengud, det tog 100 år för mig att se ju.

2008-05-09 @ 20:25:57
URL: http://pancake.webblogg.se/
anna

har svarat på ditt mail nu vännen, såg det för en stund sen men vi hade främmat.

Oroa dig inte gumman. massa kram

2008-05-09 @ 20:31:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
leopardia

panki: ja, nä, jag var inte heller så snabb... men när jag väl såg det så förstår jag att de anställda började garva när de fick en penna i handen...



anna: tack, du är bäst! det var så klantigt av mig... kraaaam



2008-05-09 @ 21:27:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0