så som det kan gå

Jag köpte Tracys Hämnd för 1 spänn, jag har den själv, men jag tänkte att jag kunde ge den till den som vill ha..? För den är ju så jäkla bra! Och jag menar för den genre som den tillhör. Jäjä.

Köpte en väska, en gammeldags tesil, en Imperietskiva - live och några hårspännen. Hon sålde sina cdskivor med Imperiet, Ebba och Thåström för 25kr/st, det var nästan så att man blev lite ledsen i ögat och ville köpa alla bara för att rädda dem...

Hmm, jag tycker inte den här Marianne Keyes-boken jag fick tag i var nå vidare faktiskt... Men man får väl ge den en chans till...

Min morbror och hans fru tittade förbi nyss. Hehe, vi bjöd på fryspizza. Så kan det gå när man inte ringer innan...

Jajust ja, nä, vi sålde inte alls nå bra idag. Uj, så tråkigt det var helt enkelt... Men vi har funderingar på att testa i Lund när vi tar oss ner dit...

Nu ska jag nog lägga mig och läsa ett tag. Såg att Bröderna Lejonhjärta börjar om en timme, den kanske man ska kika på... Puss och kram!

Andra bloggar om:



Kommentarer
panki

Du e en liten shopoholic. köper saker du redan har, knaso

2008-07-06 @ 14:11:01
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0