man får inte slåss


Jag älskar Flashback. Jag älskar aftonbladet mindre, de skriver stjärna och sen sitter man där med ett tomt 'jaha?', för att man aldrig har hört talas om vare sig människan eller bandet ifråga. Men jag tycker inte att man ska slåss, så jag kan tala om att Flashbacks medlemmar har dragit slutsatsen att det är AS från dansbandet Chinox, som är aset... jaja...

Vet inte vad som händer idag... Har lite dåligt samvete för att jag inte pluggar, men shit happens, så att säga...

Puss och kram


Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
psykiatrin.blogg.se

Mhh älskar också flashback :)

Hmm.. kan du hjälpa mej med en grej?

Jag behöver mer psykiga bilder som du gjort själv och bidrag till tävlingen om att rita ångestmonster!

Men också om du vet någon konst som är psykig, gå in och kolla på bilderna så förstår du.

Glöm inte att hedra fler som du känner som begått självmord, och skriv gärna en liten berättelse om personen.

Vi kämpar ju liksom, för deras skull också.

Kram på dejj! /Psykos [email protected]

2008-07-12 @ 11:08:11
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Per

DANSBANDSSTJÄRNAN FRIAD! Var oskyldig...





Länk:



http://www.kvp.se/nyheter/1.1510201/dansbandsstjarna-friades-av-hovratten

2009-03-27 @ 10:52:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0