jodå, tre loppisar blev det idag

Har besökt några loppisar idag. Det blidde en bok till mig iallfall. Smärtan av Marguerite Duras. Sen en Conelly(?) till Fido. Och lite annat. Nu är jag dock för trött för att baka muffins.

Läste i ett gammalt nr av Hennes att fler än var tredje man är otrogna. Som singel betvivlar jag det inte alls, men jag undrar ändå hur man kommer fram till en sån siffra. I just det ämnet liksom. En mycket märklig artikel var det iallafall. Hur man som förebygger otrohet. Men seriöst, hur svårt är det att bara låta bli att vara otrogen även om ingen suttit hemma och förebyggt att man är det?! Jag blir så trött...

Nä, nu ska jag nog antingen forstätta gå igenom tidningar eller läsa min deckare.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
E

Det går inte att förebygga

2008-07-13 @ 11:32:16
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

E: nä, det var en skitknäpp artikel. som att män har nån anledning till att bete sig som as, annat än att de är män... host host...

2008-07-13 @ 11:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0