sol ute

Och inte är det många knop på mig, i vanlig ordning. Har legat ute i solen och lyssnat på när mamma läser aftonbladet. Högt. Drev Barrymår. Ska snart ta mig ut en sväng igen, innan jag lagar mat.

Vi möttes av ett tråkigt meddelande här på förmiddagen. Min mammas en kusin är saknad på havet sen i fredags. Jag har fina minnen ifrån hans och hans familjs sommarstuga utanför Jakobstad i Finland. Ett riktigt paradis. Man får väl nästan utgå från att han och hans kompis faktiskt är döda, när det har gått så lång tid. Men jag har inte varit i Finland hos mina släktingar sen jag kanske var 14 år och det är massa år sen... Så nu blev jag lite tagen och tänkte att jag kanske borde ta mig dit nån gång...

Jag såg aldrig The Omen igår. Jag kan tycka att äldre skräckfilmer kan vara så äckliga för de är inte så glamouriserade som dagens, så jag kröp ner i sängen med min Folke Mellvig-deckare istället...

Puss och kram



Kommentarer
Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:23:53
URL: http://www.aliciasstil.se/
MissMagicGirl

Det var nog bra att du inte såg The Omen. Jag har inte sett den själv efter att min kompis sa att hon inte kunnat sova månader efter att hon sett den.

2008-07-09 @ 15:45:58
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com/
psykiatrin.blogg.se

Hej.. ibland ska man inte ha många knop hurru.. så fortsätt så :D

Om du vill så får du GÄRNA skicka in bilder, målningar, ritningar, fotografier på ångestmonster,

döden, livet som psykiskt instabil, demoner å allt annat som är psykit..

Dessutom har jag börjat namnge människor som dött pga psykiatrins ovård pga jag tycker dom ska uppmärksammas

och få ta plats. Kände du någon så skriv! [email protected]

Kramar på rej! /Psykos

2008-07-09 @ 19:59:21
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
leopardia

missmagicgirl: man kan ju om inte annat få nojor av skräckfilmer... jag blev hundrädd efter jurkyrkogården tex =/



psykos: jag fortsätter så :) tack för förslaget, hehe... kram!

2008-07-09 @ 20:19:43
Fido

Usch då, det där lät inget kul... Hoppas att dom hittas välbehållna! Även om det nog är som du säger inte så troligt....



Ps. om jag får säga min mening så tycker jag helt klart att du ska se Omen. Vi lånade boxen för ett tag sen och plöjde igenom.

2008-07-11 @ 15:31:55
leopardia

fido: jag tänker se den nya versionen, men inte den gamla, inte mitt i natten... kanske sen... på dan nån gång... djävulens son är läskig, jag kommer ju bli rädd för ungar OCH du kan ju tänka dig hur jobbigt det blir när jag envisas med att söka jobb som sagotant...

2008-07-11 @ 19:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0