det jag inte kommer att läsa är

Så tog vi ett beslut vid fikabordet, att vi skulle sälja loss de Stephen King-böcker, som familjen samlat på sig. Ja, förutsatt att nån vill köpa dem då. Det slog mig när jag låg i sängen och tittade på bokhyllorna att dessa och Janne Guillous böcker kan säljas. Vi kommer inte att läsa dem nå mer. Så så var det med det.

Annars sitter jag på altanen och försöker läsa en bok om kvinnor och konst och feminism. Det spelar ingen roll hur den är skriven eller om vad den handlar, kurslitteraturen får mig alltid att somna. Gasp. Men nu vet jag vem mördaren är. Ack ack, att det ska ta till näst sista sidan innan man får sitt helt otippade svar.... Nå, jag har nu bestämt mig för att försöka få fatt i alla Folke Mellvig-deckare. Än så länge har jag en.

Kanske att jag ska lura iväg pappa till en Loppis efter middagen. Och sen ska jag fota lite saker som ska läggas ut till försäljning på nätet, bla ett antikt skåp som står i källaren. Men först ska jag slinka ut på altanen moch fortsätta med min bok...

Puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
Linda

Ja eller hur,vad e deras problem liksom!!!

Kolla in början till dammprojektet=)

2008-07-16 @ 13:11:03
URL: http://humingbird.blogg.se/
Fido

Vad vill ni ha för S. King böckerna? Är dom inbundna? Jag är mycket intresserad!

2008-07-16 @ 15:02:06
Sussi

...lite lättare att sitta ute och läsa dessa sega böcker...

2008-07-16 @ 21:06:36
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0