dags för några lik

Nä, inte verkar det bli mycket läsande inte. Har krypit på golvet och hittat lp-skivor under ett bord. De fick åka ut på loppisen. Och påtal om loppisar så kan jag passa på att visa ett av mina loppisfynd;



en gammal tésil. Det låter lite roligt med en gammal tésil som fynd, men den är ju riktigt fin och för en tia så får den gärna bo hos mig. Jag tror att den är gjord i blank tenn och att den ev kan vara ett samearbete, men jag vet inte...

Nu blev det brittisk deckar-paus här. Vi spelade in Mördare okänd i onsdags, så nu ska jag och pappsen se det... SEN kanske det blir läsa av. Fast det lutar åt att jag eventuellt ställer mig och bakar muffins. Kanske till och med tvingar av Panki hennes recept på de där supergoda muffinsen hon gjorde förut...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Fido

Phju, sådär! Efter att först ha varit hos svärmor i Nora och sen haft besök av faster Cecilia så har det inte blivit något internetande av på flera dagar. Men nu är jag ikapp med din blogg iaf, så nu ska jag kolla om Panki kanske gjort nåt inlägg :)

Puss!

2008-07-11 @ 15:40:39
E

Ditt sommarlov är en enda loppisorgie! Jag håller på att sticka muffins och det håller på att göra mig galen och helt besatt. Kanske ska prova att baka ist, det är jag bättre på;)

2008-07-11 @ 15:49:23
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Cicki

Det var en himla läcker tesil. Förstår att du föll för den....:-)

2008-07-11 @ 16:49:29
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Eva

Den var väldigt söt :)

2008-07-11 @ 16:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tillsalu
Linda

Då har semestern börjat,skål!!!!

Japps kor på det färdigmålade huset kommer i helgen)

Sedan skall vi bygga altan på framsida en stor en,sedan skall det anläggas damm o alla rabatter skall bli upphöjda=)

2008-07-11 @ 17:16:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
leopardia

fido: eller åke... mitt liv är ju som daysan, du kan kolla in igen om tre veckor och det har inte hänt ett skit....



E: loppis is the shit ju :)



cicki & Eva: ja, men visst var den lite söt :)



Linda: haha, skål skål :)

2008-07-11 @ 19:26:47
Fido

Men spännande ändå! ;)

2008-07-12 @ 10:13:54
leopardia

fido: hehe, och med åke menade jag att du var knäpp som gick igenom allt och kommenterade som en galning... ;)

2008-07-12 @ 10:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0