förebilderna kommer efter efterbilderna

okej, frukt är inte godis. klart. men är det mat? kan man äta frukt till middag?! för jag vet inte vad jag ska sleva till eller ta med mig för lunch imorn...

okej, förra inlägget visade ju de nya tapeterna i hallen och panki frågade efter förebild, så ska bara gräva i burken och få fram en... hittade faktiskt ingen riktig... men ja, det har suttit furu på nedre halvan liksom...



så slocknade jag på soffan efter ett avsnitt av criminal minds, skit oxå. så jag har inte skrivit tentan än. får se till att fixa det, om jag så ska vara vaken hela natten. helt plötsligt har jag halkat omöjligt mycket efter, från att ha varit helt ikapp. blää.

nåja, puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Anna

Du kan ju göra en god fruktsallad men vindruvor, äpplen, banan, päron, mango och många fler, det är supergott, nyttigt och mättande! :)

2008-01-13 @ 20:06:02
URL: http://annagotland.webblogg.se
anna

vet du vad..? *titar mig om kring så ingen annan hör..* jag tänkte faktiskt på just carrie och tusenlagersklänningen när jag ritade...

kram

2008-01-13 @ 22:43:13
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0