vad som finns i gömmorna

Okej, ni behöver inte ta er till klädbytardagen för att eventuellt få fatt i mina kläder. Eller mina och mina; kläder jag grävt fram. Tyvärr var klackarna lite skadade på mina gamla pumps från 89 eller däromkring, annars hade de åkt med, men jag vet inte, det ska väl inte vara skavda klackar på saker man lämnar in, så... Men annars är de ju i fint skick. Oh, nu låter det som jag försöker sälja dem. Haha. Hur som, det jag har letat fram är 1 militärgrönt halternecklinne, som inte är mitt. 1 beiget linne, som inte heller är mitt. 1 knallrosa tröja, inte heller min. 1 grå tröja med 1 röd och en blå ärm, som inte heller är min, 1 guldig topp, som inte heller är min, 1 stickad, randig tröja från hmm kanske 91, som inte heller är min, 1 playboylinne & 1 leopardmönstrat linne - inte mina, 1 grå, stickad väst som jag inte har en susning om vems det är. Och varför jag har kläder som inte är mina; ja, det kan man ju fråga sig. Nä, men guldtoppen är väl från 70talet och efter nån av mammas väninnor och jag har lagt beslag på den för att använda den nån gång och så har den legat oanvänd i min garderob i tio år istället. Och på den vägen är det. Jag har inte orkat prova mina kläder, så att jag vet vad som är för litet, så det åkte ingenting. Orkar inte heller släpa med mig för tunga saker, eftersom jag har lektion först.

Har hittat en 2 toppar som är för små. Eller 3, en med Elvis på. Men de andra är oxå för coola tryck på för att jag ska göra mig av med dem. Haha, går ju att rama in nästan.

Det var det, för nu har jag glömt vad jag skulle skriva. Ha, där kom jag på det!

image497image498
Modeakutensblogg, har ju en tävling där man bla kan vinna dessa underbara tingestar. Dessa skor är ju to die for, liksom... och jag skulle inte byta ut dem mot nåt i världen. Ungefär. Det skulle vara fred på jorden då. Så ja, ni kan oxå vara med att tävla fram tom den 20e februari. Det är 6st priser som står på spel. Klicka bara på länken jag gjort.

puss och kram





Kommentarer
Alexandra

haha. Jag ska ju inte träffa dom samtidigt ;)

2008-02-15 @ 08:38:57
URL: http://triquetra.blogg.se
Barbamorsan

Visst är det skönt att rensa, när det väl är gjort tänker jag då. Vägen dit känns väldigt lång...
Får lite ångest nu , skulle också behöva skippa i väg lite gammalt. Ha det gott!

2008-02-15 @ 08:39:46
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Annika

Jätteskönt att rensa UR!!
det gör jag också med jämna mellanrum för att sedan skänka bort det.

2008-02-15 @ 14:47:19
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

Alexandra: haha, nä, men det trodde jag väl inte heller, haha ;) jag bara tänkte på lördag och lördag och lördag, blir lite svårt för mig att hålla reda på. Haha, jag tänkte på m-i-g! ;P

Barbamorsan&Annika: Om det då hade blivit rensat oxå, haha. Men jag har rätt nyligen rensat i garderoben iallafall, så det mesta har redan åkt till hemlösa, ryssland eller min reservgarderob i bergslagen...

2008-02-15 @ 21:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0