snart, snart, snart


Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg lite snabbt så där _innan_ melodifestivalen drar igång. Jag har inte hört nån av låtarna, men Dunka mig gul och blå, var ju en av sommarens bästa, så jag får väl hålla lite på Frida... Eskobar finns ju redan i mitt hjärta. Men för sjutton, det ser ut att vara ett sjukt bra fält ikväll. Det enda jag inte vill ska hända är att herr Isaksson går vidare. Han är tyvärr, en enda stor gäsp för mig och kommer alltid att vara. Han och Ledin, jag pallar inte, jag är ledsen.

Men nu ska jag dra igång msn och hoppas på att mina darlingar finns där och kan glo ihop med mig. Skulle ha åkt dit och glott tillsammans med dem, men som den tröttoskrutt man är, så blev det inte så... En promenad är allt som har blivit av.

puss och kram

och Denna sanna kvinna har en tävling där man kan vinna ett smycke från snö of sweden, ett pris jag gärna är med och tävlar om, med tanke på att snö of s gör mycket fint.







Kommentarer
HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

nu är din tarot fråga besvarad ge gärna feedback

2008-02-23 @ 20:38:19
URL: http://VECKOMAGASINET.SE
Sofie

Jag får tacka för komplimagen :) Nej det är bara här i bloggen jag skriver ner min tankar och funderingar. ja att du ska fortsätta läsa tycker jag absolut. :D

2008-02-23 @ 21:10:28
URL: http://sofieb.blogg.se
emelie

uuuussch dåliga låtar bara x)

2008-02-23 @ 21:24:53
URL: http://esh.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0