små videkissar

Jag har just lämnat in tentan och om han lottar ut betygen så kanske jag klarar mig, annars är det väldigt, väldigt tveksamt. Men, men. Just nu ska jag dricka kaffe och chokladmunkar, men först ett litet vårtecken;

image510

Jag får se vad resten av dagen har att erbjuda. Antingen blir det att tvätta och städa, eller så blir det Supernatural för hela slanten. Alternativt en paus för veckotidningsbläddrande. Ojdå, glömde visst att jag varit och köpt litteraturen till nästa kurs... la la li la la la.

puss och kram!

Andra bloggar om: , ,

I Elin's blogg så kan man tävla om en ring till ett värde på 540kr som kommer från sponsorerna Galaxy piercing and accessories klicka HÄR för att komma till hemsidan.
För att komma till tävlingen, klicka HÄR.



Kommentarer
Alexandra

här ute har blommorna börjat komma upp och buskarna börjat få knoppar!

2008-02-22 @ 15:21:56
URL: http://triquetra.blogg.se
Annika

Och här är det kaos pga en isstorm som dragit in under natten. ALLA skolor i området har stängt...och det blir väl så att jag inte kan åka till frissan för att bli klippt och slingad...buhu...
Vad fint med videkissarna!

2008-02-22 @ 15:42:41
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
emma

Hittade hit via Charlotte.nu och tänkte bara lämna ett avtryck. Trevlig blogg du har! Jag diggar oxå Supernatural :)

2008-02-22 @ 18:15:18
URL: http://rubyblue.se
leopardia

alexandra: hittade inga tussilagon, men jag letade...

annika: isstorm, hua, det lät läskigt!

emma: hej och välkommen :)

2008-02-22 @ 20:02:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0