jag behöver hjälp del 2

Jag vill bara börja med att göra ett uttalande; Christer Sjögren har legat med Lotta Engberg!
(Stackars min pappa, han undrar nog vad jag har för tråkig humor...)

Och den här dagen fortsätter att gå i trevliga och fina små tecken. Glädjens dag. Jag fick VG på sista kursen, förra terminen. Den där tentan jag skrev hög på engergidryck och kaffe mitt i natten, dagen innan inlämning. Så man kan inte använda mig som exempel för att lära barn studieteknik.

Men nu till mitt nya problem: Vad är det för låt Jon Skolmen har i freestylen i Sällskapsresan 1?

Nu ska jag äta semla. Förresten, om ni har missat blixman och evas underbara cup cakes, så tycker jag att ni kan ta en titt.

Puss och kram på er!


Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
//D.D\\

Supergrattis till ditt VG!

Och som blivande lärare i svenska och engelska, som därmed har äran - har jag fått för mig i alla fall - att undervisa om studieteknik undrar jag om jag får låna ditt tips om att skriva tenta hög på energidryck och kaffe!? Jag menar, du fick ju ändå ett VG på kursen, så det funkade ju på ett eller annat sätt... *fniss*

Bamsekram!

2008-02-11 @ 18:50:20
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
E

Ey grattis till tentan! Känslan då man klarat nått är obeskrivligt skön:) Och VG dessutom, överkurs:P

Jag skulle gissa på att det är den där "Na na na na na na feliz navidad", med ursäkter för mig obefintliga spanska.

2008-02-11 @ 19:55:21
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
anna

yes.. skickat fakturor,hämtat hem 60 t-shirts, postat 30 t-shirts till modemecka, kundmöte, ringt csn, sprungit till försäkringskassan och skattemyndigheten,postat, blanketter, träffat revisorn och allt detta samtidigt som jag mensat som fan..

haha
kram

2008-02-11 @ 20:35:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Alexandra

jag vill oxå ha bra betyg =) (= mvg för mig eftersom jag går komvux). Hihi! Kolla min blogg - fått lite botox och ansiktslyftning nu ;)Är så sjukt glad :P

2008-02-11 @ 23:19:39
URL: http://triquetra.blogg.se
leopardia

//D.D\\: hehe, jag vet inte riktigt om man ska dra ner ungarna i träsket, om de inte hittar dit själva... men tack!

E: tack! jag vet, överkurs på norén liksom. vet inte vad som hände, eller hur jag ska tolka det ;)

2008-02-11 @ 23:46:57
Alexandra

inte ens 22 och lyfter mig redan ;) Inte favvo-vovven -MIN vovve ;) hihi. Hon va definitivt inte favorit igår o idag när hon va helt galen... Usch va arg jag va på henne.

2008-02-11 @ 23:56:34
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0