plocka lite här och plocka lite där

Lite tråkigt har jag. Men om jag städar så skulle mamma skicka en present.

image646

Eftersom jag ännu inte lärt mig  photoshop, så får jag dra mina egna kantlinjer, därav är de alltid ojämna i tjockleken. Men, men. Nån gång så...

Puss och kram

Förresten, påtal om photoshop och annat, så...

Busbra har en tävling där du kan vinna finfina priser!
Jag är med i tävlingen och det kan du också vara!
Kolla in tävlingen här för att delta du också.


Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
E

Kantlinjer i photoshop: Gör en ruta runt bilden med markeringsverktyget(den streckade rektangeln). Höger klicka och välj Ramlinje (stroke tror jag det heter på engelska), välja tjocklek och färg, tryck ok. Klart och betalt!;)

2008-04-20 @ 15:04:24
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0