blogga eller inte blogga

Om jag nu måste kommentera den här blogg esse-historian... (Men det är väl lite av mitt ansvar att göra det) Så är första tanken lite att vi tycker att det här är galet fel, men ändå - samtidigt hävdar vi vår rätt att ladda ner gratis musik och film från piratebay. Men visst, jag tycker det är fult att inte ens anstränga sig lite när man bryter ett avtal. Det är lite som att om jag skiter i min tandläkartid, så får jag ju faktiskt betala ändå. Och jag tycker det är lite märkligt att kompensationen till Per Kleven och Rafiq Charania, sitter så hårt åt. Bjud dem på kaffe och tårta och ge dem lite cash, hur svårt kan det vara liksom?! Eller åtminstone visa lite ånger och be om ursäkt.

Och så vidare kan man ju diskutera hur vi stödjer detta avtalsbrott genom att skriva inlägg efter inlägg...


Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Käthe

Tack för hjälpen med datorn. :) Maila mig på [email protected].

2008-04-13 @ 12:26:28
URL: http://www.kathe.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0