vill ha vill ha vill ha

jag har nog bestämt mig för att ge mig själv en canon powershot i present. det är ingen systemkamera dock, men den har en vridbar skärm och det är jag lite ute efter... så om jag ger mig själv den och sedan kollar hur mycket jag egentligen gillar att fota så kanske det blir en systemkamera så småninom...

intressant föreläsning idag iallafall. vi pratade om fotografier. eller inte vi, hon gjorde det.

funderar på att avsluta mitt facebookkonto. mest för det där med rättigheterna vad det gäller bilder. och sen för att ja, jag gillar inte sidan helt enkelt. den går bort.

ikväll är det heroes, äntligen. hittade även profiler på 9:an. en gammal favoritserie. fast den här gången upptäckte jag att  julian var med...  nåväl.

puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0