snodde den här


jag ska snart dra till skolan, men ja, jag börjar dagen med en lista, som jag snodde hos lillhedda.


Vad blir ditt namn baklänges:
aidrapoel
Platt eller lockigt hår?
rakt och trassligt
Har en dröm gått i uppfyllelse:
inte någon sovadröm... hmm... och nä, det är fortfarande inte fred på jorden...
Vad har du för startsida på internet:
Google.
Vem ringde du senast:
mamma
Tycker du att sengångare är söta:
lite
Har du haft vattenkoppor:
jupp och ärr i gommen efter en sådan rackare
Har du någon gång testat karate:
nix, men jag har sett karate kid
Vilken mobilsingnal har du:
har vibratorn igång, endast
Morötter eller pommes frites:
morötter
Vad längtar du mest till just nu:
lov lov lov
Vilken tv-serie är bäst:
sex and the city
Kan du gå ner i spagat:
nä, knappast
Vad är du mest rädd för i hela världen:
att någon i min omgivning ska dö
Har du varit kär i en kändis:
oja, det är jag hela tiden. jämt.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
här står mjölken aldrig framme, så nope
Vad ska du döpa dina barn till:
Flina-Lite, tyckte jag var ett bra namn faktiskt... och Benny-Björn kan killen få heta.
Sol eller snö:
det kvittar. fast sol vid snö kan vara jobbigt för ögonen.
Snyggaste läraren:
kan ju inte börja skriva ut namn... men vi hade TA som vikarie i gympan på högstadiet. tror alla var kära i honom då. och nån jag inte har haft är fidos lejonmanslärare MM, så det får nog vara dem.
Är du mörkrädd:
mja, jo.
Ljust eller mörkt när du ska sova:
det kvittar...
Godaste drickan till frukost:
kaffe
Duscha eller bada:
duscha går ju snabbare
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja.
Sjunger du på toan:
haha, nä, jag har respekt för grannarna
Är du höjdrädd:
beror på
Vilket land vill du åka till:
till usa, ny och åka taxi. låter lite konstigt, men det är nåt jag är rädd för...
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
hmm, minns inte, men det var nåt jag läste... jag skrattar hela tiden nästan...
Vad tänker du göra nu:
surfa in på högskolans hemsida och se ifall det är någon schemaändring...


puss och kram

 
Andra bloggar om:



Kommentarer
Heidi

De gjorde du rätt i! : )

2007-11-14 @ 10:59:13
URL: http://lillhedda.webblogg.se
anna

vet du vad leopardia..?
jag satt här och läste din lista och så kom det en känsla som ruskade om mig..med ett välbehag och jag kunde först inte identifiera känslan men sen förstod jag..
Jag tycker om dig. Du är underbar.
kram

2007-11-14 @ 17:49:23
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

sötaste anna! kram på dig!

2007-11-14 @ 19:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0