julbök och födelsedagsstök


så jag dammsög lite. sen fick jag för mig att börja slå in julklappar.

image379

och mitt i allt julbök så började jag göra mammas födelsedagshalsband... och sen hände inte så mycket mer än att jag upptäckte att det inte var det lättaste, utan det blidde ett rätt fult halsband, men, men... jag får väl göra om det så småningom... nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka slå in fler julklappar eller om jag ska lämna det där hän och kanske se en film. javisst, borde jag läsa, visst borde jag det... och det ska jag, men ja... det är mycket man borde helt enkelt...

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
//D.D\\

Åh, det låter så härligt när du pratar om att pyssla med julklappar och göra halsband. Måste också hitta på något pyssligt snart känns det som!

*kram*

2007-11-11 @ 23:53:03
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se
anna

åh så pyssligt och fint och vilka snygga klappar...mnu bidde jag med sugen ju!

mmm fåglarna..älskar den filmen..

har du mer eller mindre fågelskräck nu?

2007-11-12 @ 00:06:27
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

det är skönt att ni blir sugna på det iallafall. jag kan inte påstå att jag gillar att slå in julklappar :) tricket är ju att få dem inslagna i affären...

2007-11-12 @ 11:00:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0