hoppsan, en tenta till


på lördag åker mina föräldrar hem och då ska jag sätta mig med lite glögg och pepparkakor och läsa bloggar! och det är någonting jag verkligen ser fram emot.

idag är frågan om jag ska kila iväg på ett föredrag om strindberg och hans kvinnor, eller inte. jag är lite trött, det blidde dubbel föreläsning idag. sen fick vi den nya tentan oxå. fast jag har inte tittat på den än. hum hum, jag trodde att det var en vecka kvar, men nähäpp. nåväl, får försöka ta tag i det i helgen oxå. jag har ju, som sagt, inte läst särskilt noggrant. haha, påtal om det så stod det på den senaste att det märktes att jag läst mycket noggrant och uppmärksamt, så vi säger väl så då ;)

nu ligger det iallafall lussebullar i frysen. och julmusten står under köksbordet.

ja, nä, jag har inget att skriva om just nu, jag bara tänker på att jag har körkort.

puss och kram och massa kärlek till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0