helt plötsligt började jag tänka på arkiv-x


jag måste bara glida in lite och kommentera dagens insider - hahahaha. ja, jo, självklart är det synd om tjejerna, inte det... men vilka jäkla nötter till spånhuvuden det finns. för det första
- så du bryr dig inte om att det laddas upp bilder på minderåriga tjejer på sajten då?
- nej.
asså, en del är ju smidigare än en husvagn får man ju säga. kan man liksom inte bara filtrera det där nejet till ett
- ja, men självklart, det ska vi genast göra nåt åt, så är det ju inte menat att vara...
för det som händer när insider får ett nej på frågan är att de ger sig inte. de jagar en. de slår läger utanför ens hem, de söker upp en på jobbet och de ringer till förbannelse. insider är alltså underhållning på hög nivå. det här avsnittet hade inte janne josefsson kunnat göra bättre.
och varför, varför köper man porr med arbetstelefonen när man jobbar åt kommunen i vetlanda??
- det var ju inte så bra...
nä, det var inte det va... jävlar, han kissade nog på sig när de ringde...

eftersom jag fick en sån trevlig kommentar idag, så måste jag ju passa på att hojta till om dessa smycken igen...
den här killen gör galet snygga smycken. faktum är att jag tänkte på honom senast i lördags när jag gick förbi silverboden i gamla stan... och jag tänkte att de borde håva in honom och sälja hans grejer innan det är för sent... alltså, egentligen vill jag ju vara jäkligt ego och vara ensam om att bära grymt snygga smycken, men eftersom jag älskar er som läser, så tycker jag att ni ska kolla in hans kollektion och skämma bort er själva med ett ursnygg halsband eller ett par örhängen. han har gjort fler saker som inte finns på hemsidan. mitt halsband tex. sen vet jag att jag blev fascinerad av ett annat, som var en tjockisgubbe.. nu minns jag inte riktigt om det var en astronaut eller nåt ditåt... well yeah...

glodde klart på zodiac och den var inte som jag trodde. det mest fascinerande var nog att jag hela tiden trodde att det var en tv-serie jag såg och blev helt förvånad över den gedigna roll-listan... tills jag kom på att ja, just ja, det är ju en hollywoodrulle... nu ska jag nog gå och se ett avsnitt av satc och sen film... kanske... kanske att jag plockar upp en bok till nästa kurs och börjar bläddra i... den där doktor glas verkar aldrig bli färdigläst... men den är bäst ändå...

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer
panki

Ja dom va verkligen snygga...

2007-11-02 @ 10:29:43
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0