fast av nån anledning började jag sjunga nu

saker gjorda: inte mycket, inte mycket alls. slagit in nån julklapp, somnat i soffan, pratat i telefon, glott på tv
dagens fråga: undra vad det blir för väder på tisdagmorgon?
dagens låt: allways look on the bright side of life - monty python
dagens känsla: lidande, haha
dagens citat: "Sally: "Room in your cupboard for one more"? You said that?
Jane: Yeah. I really thought I'd gone to his house, you know, to 'heal our spiritual divide', but it turns out I was just gagging for a shag. Those two are so similar!"


nä, men det här med att plugga kanske är nåt jag borde ta tag i - imorn... det har inte blitt nåt av med det idag - heller... slog dock in sista julklappen. för den här omgången vill säga. det här gäller då julklapparna till far och bror.
image387

de kallar mig shoppinggalen, jag kallar dem för bortskämda... iallafall brorsan. tror att det är 17st paket där. och säkert har jag glömt nåt nåntsans... nåväl...

till helgen är det iallafall megaplugga, megastäda och mega-låta-bli-titta-på-dåliga-serier-på-tv:n-och-somna-i-soffan, som gäller. det är planen. och så tänkte jag vinna den här tävlingen hos Lipstick jungle. tävla ni med...

pappsen tror att han kommer upp på måndag, så då ska det hämtas grejer hos Ka, som har haft flyttrensning. och kanske en tripp till sollentuna, vem vet... plugga bör man ju göra förstås då.. i vanlig ordning är det nånting jag borde göra och nåt jag aldrig gör. jäklars vad den här kursen kommer att gå åt helvete, men, men. det är som det är med det...

puss och kram och heja er!

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Annika

Men gud vad klappar!!
Och vad fint inslagna sen!!!
Jag ligger pinsamt mkt efter dig.
Nu känner jag att jag bara måste ut och julhandla *gnuggar nöjt händerna*...

2007-11-15 @ 23:43:14
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Amanda

OJ så mycket packet :O Haha jag brukar typ köpa en åt dom var, nått litet! haha, han har en snäll syster han ;)

2007-11-16 @ 04:00:44
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Katja

Oj, vad julklappar. Jag har köpt typ, två :)

2007-11-16 @ 16:23:10
URL: http://katja-leodixon.blogspot.com/
leopardia

haha, ja, en del julklappar är det...

2007-11-16 @ 17:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0