dags att se stå-up


alltså, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att ha annonser på min blogg. alltså, jag har ju en liten snutt med textannonser här bredvid, men ja... men just nu är jag student och desperat efter att spara ihop pengar till sommarlovet. hoppas ni inte stör er på det ifall jag nu skulle råka ha turen att nån vill köpa annonsplats... well, well...

heroes, kan en serie bli bättre?
jo, ja, satc finns ju, men ja, nu då...

har iallafall kommit fram till att jag kan ställa ut tidningarna i tidningshållarna, ja, ställa ut dem i bokhyllorna i förrådet istället. så blir det en hylla till ledig - för framtida bokköp. är ruggigt sugen på att ta en tripp till sollentuna och den här loppisen. de säljer böcker; 4st för 10kr. så ifall nån av er jag känner letar efter nåt så kan ni ju hojta till kan jag hålla ögonen öppna...

längtar sjukt mycket efter jullovet. och efter att skaffa mig lite diciplin, så att jag kommer igång med allt ordentligt. både friskhet och plugg. kan inte tro att jag får muskler av att gå i mbt-skor längre. man måste kombinera det med lite ryggövningar oxå. måste få ordning på ryggen. oh well, ska inte gnälla över det, jag bangade just massage på tisdag...

brorsan ska operera synen nästa vecka.... uuuuh, aj aj aj. men det är nog smart. har oxå funderat på det, men å andra sidan har jag ju tio par galsögon, så jag kan ju avvakta ett tag... förvisso är jag trött på alla och tycker att alla är tråkiga alt jobbiga. vill ha nya. snygga.

okej, håll tummarna nu för att jag ska vakna pigg och full av energi imorn, så ska jag göra samma sak för er!

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
panki

Jag håller tummarna stenhårt!
Jag va duktig å träna idag jag :-)

2007-11-14 @ 23:40:49
URL: http://pancake.webblogg.se/
anna

hade jag haft kapitalet hade jag köpt en annonsplats på din blogg.
kram

2007-11-15 @ 00:22:50
URL: http://pyttis.blogg.se
anna

mmm funderar på det med..hade platinablont med svarta och röda slingor ett tag...

2007-11-15 @ 08:07:04
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

panki: dina tummar hjälpte lite iallafall :)

anna: ska bli spännande att se vad det blev... fast bara blont är fint det oxå...

2007-11-15 @ 11:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0