vadå? när? vem? vad händer? hur?

saker gjorda: tittat på när andra plockat smultron....
dagens fråga: varför blir det alltid värre fram åt natten?
dagens låt: hujeda mig sånt barn han var, ej värre tänkas kan
dagens känsla: löjligt trött
dagens citat: "Carrie about her date : He's not that young.
Miranda : He's twenty-six. His generation has a totally different letter than ours."



efter regnet;

image227
så tog vi en tripp till brorsans stuga för att plocka smultron. jag satt och höll krampaktigt i kaffekoppen jag fick. bra så. och på vägen hem stannade vi för att shoppa, men jag har liksom lagt av mig lite. nåja, jag fick även ernst' villa utpekad för mig när vi åkte från örebro. men det var bara jag som ville stanna där och tränga mig på. så bilen fortsatte hela vägen hem till färskpotatis och grillad kyckling.

vem kom på den här idén att jag skulle ta körkort? och i det här tempot. jag pallar ju inte. jag orkar ju bara sova och imorn ska jag visst ut på vägarna kl 9. jag fattar inte, kan nån ge mig lite energi och lite självförtroende tack...

min pappa var måttligt road när jag ropade ner honom till reprisen av äntligen hemma igår. och mamma satt och pratade till nåt matlagningsprogram på tv:n. själv försökte jag sova.
- oj, vad fint.
- du märker att jag inte kollar va?
- ja, men jag måste ju prata med dig så att du inte somnar...
ja, naturligtvis, att jag inte tänkte på det.... sen blev hon så chockad över  nån som gift sig med nån mördare att hon var tvungen att köpa dagens saftonbladet. naturligtvis fick jag även veta att kate moss, 33, var förbrukad. men hur som, så tycker både mamma och jag att är man 6barnsmamma så bör man inte gifta sig med en dubbelmördare.

och hmm, imorn har jag inte vare sig rökt eller pratat med min sk vän på en vecka. naturligtvis behöver jag cig imorn, men man får klara sig utan. det skulle ju ändå bara smaka peck, det vet jag ju.

undra liksom om kockar har lika många groupiesar som rockstjärnor? jag menar en kock lär ju kunna få vem han vill, mer eller mindre. eller vem hon vill...

ja, nä, usch, jag måste väl plugga lite då....


Kommentarer
Tinnitussan

Vilken vacker bild... lycka till med pluggandet oxå. pepp pepp!

2007-06-24 @ 17:49:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Panki

Du kommer att äga på vägarna! Heja heja!

2007-06-24 @ 18:12:39
leopardia

tack båda snyggosar!

2007-06-24 @ 22:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0