life is a party, agree with that people and dogs

saker gjorda: jag sitter här med världens minsta skvätt kaffe, men det är kaffe iallafall
dagens fråga: ?
dagens låt: get in the ring - guns n roses
dagens känsla: förvirrad
dagens citat: "Miranda : Maybe it's maturity or the wisdom that comes with age, but the witch in Hansel and Gretel?she's very misunderstood. I mean, the woman builds her dream house and these brats come along and start eating it.."


jag har haft det här citatet förut, men det är mitt all time favoritcitat.

nu har jag iallafall läst ut isprinsessan och jag är ledsen. jag gillar camilla, men jag tyckte att hennes bok var pisstrist.

ska snart ge mig ut på en promenad. kruxet är bara att jag luktar massa illa. men det känns så där onödigt att duscha innan man ska ut och svettas. haha, anledningen till att jag luktar massa med illa är för att jag igår stod på trappmaskinen och somnade efteråt istället för att duscha. märks det att jag bor ensam i min lägenhet kanske? och med detta erkännande så bjöd jag inte in några stalkers. nix.

jag satt här och funderade på hur många jag träffat irl via nätet. och kom fram till att jag inte vet hur saker och ting räknas, men jag har ju träffat flera hundra egentligen. för jag var ju på en fest för ett slags forum. askul folk. men om man tar bort den festen och dem jag känner därifrån så har jag träffat 3 pojkar och 1 flicka, tror jag. inget raggigt i det.

männen, kärleken? har du skvallart för E att jag hade opererat blindtarmen? haha, nä, jag har skvallart om det för hela världen, din knäppo. jag bloggar. sluta med det. nä, det tänker jag inte. man kan ju inte berätta nånting för dig då. nä, då får man väl låta bli då. du säger bara att folk inte vet att det är jag, men du ser! de gör ju det. jaaa, men om E har läst mig hela tiden så är det väl klart att hon fattar att det är du, hon känner ju dig. bjäbb bjäbb bjäbb.
en mycket underhållande diskussion faktiskt.

undra om jag kan ha linne på mig när jag går ut, trots att jag är orakad under armarna. vadå, sa jag att jag var singel?

stockholmarna blir upprörda över att nån säger "fjollträsk", men norrlandsguldreklamen får bara norrlänningarna att känna sig balla, eller? jag ska oxå klättra upp i ett träd och sitta och sura...

ja, nä, jag ska väl ge mig av då, så att jag får äta frukost sen.

puss och kram

glömde naturligtvis att ringa länsstyrelsen innan kl 11. nån annan dag.



Kommentarer
Jörgen

NY VECKA = NY OMRÖSTNING!
Kolla in TheGuide för tips och recensioner och annat kul :-)

2007-06-05 @ 15:52:05
URL: http://www.TheGuide.nu
anna

ja jag vet faktiskt inte hur läkare resonerar längre eller varför läakre ens blir läkare för vård av människor verkar ju i alla fall inte vara ett intresse...
kram på dig min solros

2007-06-05 @ 20:36:57
URL: http://pyttis.blogg.se
E

Vi är ju i maskopi emot honom...tydligen...:P

2007-06-05 @ 22:39:01
leopardia

E: hehe ;)

2007-06-06 @ 10:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0