kom och ge mig lite tekniskt underhåll



jahapp. aftonbladets hemsida. hmm, undra om per gessle har tupé eller om det är meningen att han ska se ut så där...?!

albin 19, kär i sin 12åriga halvsyrra och vill inte sitta inne. nähä, kanske du skulle ha tänkt på lite tidigare...

och man ska göra back up på sin dator. jodå. såg just avsnittet av satc där carries dator kraschar. och jag har tänkt på det länge att jag borde bränna ner det viktigaste på skivor. men det är ju det här med att komma sig för. men när jag kommer hem efter sommaren igen, så kanske.

tolv miljoner tårar. jag är så jävla patetiskt. måste sluta bli kär i folk som inte vill ha mig. inte för att det finns nån som vill, haha, men iallafall måste jag sluta böla över att de blir kära i nån annan. för varför ska jag låta sånna saker stjäla energi från mig. verkar dumt. bättre att låta bli. jag menar jag är ju faktiskt vuxen nu.

"vi köper krämer för 300 miljoner kronor om året". jag säger det igen. med rätt marknadsföring kan man sälja vad fan som helst till oss kvinnor. tror att vårt närmsta kärleksförhållande ändå alltid, egentligen, kommer att vara till vårt visakort.

och nå om nån p-dator. det är det här jag inte fattar. hur har de hittat lena och christian som använder den här p-datorn? för jag menar, journaler är ju hemliga. och varför ställer lena och christian upp i aftonbladet för att prata om det? får de pengar för det, eller varför känner man att idag är nog en bra dag att diskutera preventivmedel med aftonbladet?

det är skitkul för expressen att idol-ville råkade bo i närheten av nån galning som hade ihjäl sin mamma. så att de har nån att prata med menar jag.

jag vill egentligen inte prata om idag. idag hade jag ätit färdigt min frukost tjugo över sex. på kvällen. jag vet inte vad som hände. någon tog fel på mig och en säl och smög in här i natt och klubbade mig. eller nåt. har försökt hitta ringpärmar som är lika breda som gaffelpärmar. och  jag tror att jag har hittat några, men de är lite tråkiga och jag hinner inte beställa nu ändå så. för på torsdag åker jag.

snipp snapp snut så var sagan slut.




Kommentarer
Tinnitussan

Underbart
att veta att det är fler än mig som har en *host host * liberal syn på när frukost ska ätas ;-) Det är sällan jag äter frukost på förmiddagarna!

2007-06-18 @ 00:13:40
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: hehe ;) jodå... liberal är jag nog alltid...

2007-06-18 @ 01:48:02
//D.D\\

Ja, en backup är inte så dumt! Blev av med en uppgift jag börjat skriva på då datorn kraschade för mig i vintras. Inte kul alls! Fast den andra hårddisken jag har i burken hände det som tur var inget med, då jag har sparat allt "viktigt" där...
*kram*

2007-06-18 @ 11:17:01
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se
E

Jag tycker du ska fly honom. Totalt. Men det är ju bara jag;)
Göd dygnsrytm tillönskas!

2007-06-18 @ 13:37:42
leopardia

//d.d\\: peppare peppar ta i trä, så har min aldrig någonsin beslutat sig för att ge upp. men ja, det är nog bättre att föregå det envisa livet, kallat dator: kram!
E: nog är flykt ett mycket bra ord. men jag kommer alldeles för kort varje gång jag försöker.

2007-06-20 @ 15:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0