glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass


voj voj. är lite för trött för att plita ner nåt vettigt. sitter och äter jordgubbar och glass och svär över finnar. har kört två gånger idag. 1 gågn med A och en gång med H. och det här med att backa rakt. eh, ta sikte mot nåt mitt i bakrutan. långt bort. men alltså. om jag gör det så flyttar ju sig granen ju närmare jag kommer. jag kan backa rakt genom att hålla ratten rakt, men tydligen inte genom att ta sikte på nåt.  vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, men, men.

här om natten drömde jag att jag var bästa kompis med linda rosing.. jag kan betala  pengar till den som talar om vad den drömmen betyder...

såg ML på stan idag. på håll. gah, såg att han såg mig men jag låtsades vara upptagen med att slicka på fingrarna???!!! ungefär som i dirty dancing - "i carried a watermelon". däremot vet jag inte om han kände igen mig. förra sommaren satt han ju och tjatade om hur kär han varit i mig för 15 år sen. och ja, jag blir bara generad varje gång jag ser honom. han är den där farliga killen som man slukas av och med en blick som enbart håller fokus på den brud han raggar på. han gör en knäsvag. men som sagt, han är den där killen man _inte_ ska ge sig i lag med.

och min nya mobil har fortfarande inte droppat in här. jag känner att det är lite tråkigt för jag har ett nr ingen annan har och jag har inga nr själv. kan ju vissas nr utantill eller via hitta, men iochmed att jag inte har min mobil så vill jag inte lägga till några nr heller. smått irriterande.

pappa kommer hem från uppsala imorn kväll.  han var tvungen att köpa en spruta som kostade tusen spänn. kul för honom.

imorn är jag ledig från körningen och på måndag ska jag tydligen halkköra. med H. haha, stackarn. jag fattar nada hur jag ska kunna lära mig att äga vägen så pass mycket att jag kan köra upp. ja, nä, jag får väl lägga mig och glo på top chef tills du är vad du äter börjar. är helt uttråkad, mamma är inte hemma och jag har ingen att ringa till.

puss och kram


Kommentarer
Hanna

Nya saker är kul, vuxenleksaker på hög nivå. Jag fick ett strykjärn igår. Jag som inte gillar att stryka letar nu efter något att stryka, bara för att få prova det. Då är det illa...

2007-06-28 @ 19:07:05
URL: http://hannasplats.blogg.se
Tinnitussan

ååååå, halkkörningen var det absolut roligaste på körutbildningen. Är avis :-)

2007-06-29 @ 00:14:58
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

hanna: hehe, jag kan väl skicka över typ alla mina kläder kan du få stryka så mycket du vill...
tinnitussan: hmmm, du är välkommen att följa med :) kan vi se sen hur roligt det egentligen är :)

2007-06-29 @ 11:12:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0