en snabbis


hejsan hallå allihop!

jag tänkte bara lite snabbt så där hänvisa till tinnitussans härliga inlägg! där det står att denna underbara låt är kränkande. och jag kan då tala om att det här är lätt dagens låt.



jag vet att skånska kan vara lite så där svår att höra. haha. eller så är det bara mitt alldeles egna problem. nåväl, texten finns här.

pratade i telefon med brorsan som numer bor i lund då...
- vad lyssnar du på?
- jag lyssnar inte på nånting....?
- men vem fan är det som pratar skånska då?
- doh, jag är ju i skåne liksom...




Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Tinnitussan

Fan vad ballt att se denna videon! Jag gillar henne helt klart. Mer kvinnor som vågar provocera och rucka på stereotyper. Dessutom verkar hon ha glimten i ögat.
Leve yttrandefriheten och kaxiga tjejer :-)

2007-06-06 @ 12:14:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0