det vita giftet och jag

nu när jag är på semester så fuskar jag lite med att leta på citat osv. för delar man dator är det rätt irriterande när nån ränner bakom ryggen på en osv och ja, jag försöker hålla min blogg hemlig för min familj. jag vill inte bli kändisbloggare. men för er som vill är ju den här dealen med metro och deras blogg rätt okej. jag skulle kunna blogga där, men då bara hålla mig till olika ämnen, inte mitt liv, så att säga.

idag har jag sovit och glott lite i körkortsboken. jag är inte särskilt orolig för att jag inte skulle klara av vägmärkena, men de här andra skumma frågorna de ställer om orsaker till ökad risk för hjortar i gryning och skymning, eller nåt ditåt. jaja, jag ska väl liksom öppna boken och läsa då. och sluta tro att jag kan göra allt i sista sekunden.

men så är jag ju ack så trött hela tiden. annars händer det väl inte så mycket här nej. jag fick en kikare av mina föräldrar i födelsedagspresent. jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra med den. men ja. det jag vill ha i present är tröjor med detta tryck;

32472-226 måste ta tag i det och göra några, för jag misstänker att ingen annan kommer göra det åt mig. haha. sen kan jag ju smygflukta på grannarna, eller fågelskåda förstås. nå, naturligtvis borde jag ta en promenad med mina mbt-skor. öva lite. och kliva ur pyjamasen. för sen blir det jordgubbar och glass för att trotsa det grå vädret. det trista är att vi sockrar jordgubbarna. ni vet, bla bla, det vita giftet. men så, jag har köpt b-vitaminer för att se om jag kanske blir lite piggare av det, men än så länge verkar det inte kicka in.

och galet nog kan jag inte sluta tänka på sex. jag vill ha sex. men uppenbarligen blir det inget med det den här sommaren heller. antagligen är jag påverkad efter att ha sett så många avsnitt av  satc på raken.
men det var det som var min plan. att när jag var i bergslagen, passa på att hälsa på "vännen" och få lite svaj i sänghalmen, men så sket det sig. och jag orkar verkligen inte ligga med nån annan eller bygga upp nåt förtroende för nån annan, så det får väl gå två år till av torka. uppenbarligen lever man ju ändå :)

nä, nu ska jag sluta mala massa tråkigt trams. puss och kram!



Kommentarer
Tinnitussan

Gillar t-shirten ;-)

2007-06-23 @ 00:37:47
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: hehe, i need flera!! ;)

2007-06-24 @ 16:03:51
anna

jag tycker att du är underbar...
puss!

2007-06-24 @ 16:55:34
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

anna: världens bästa anna :) det är du det! puss.

2007-06-24 @ 17:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0