att göra en dag


jag vet inte riktigt hur jag ska fira min födelsedag. om jag ska gå och köpa mig en bakelse, åka in till stan och fota, ta en promenad, städa eller om jag bara ska sitta och trycka i ett hörn och tycka att jag är gammal. usch, vad tiden går fort. alldeles för fort. och inte har jag druckit mitt kaffe än. inledde dagen med en c-vitaminbrus istället.

lussebullar kanske skulle sitta fint ;)

jaha, så surfade jag aftonbladet. "jan plockar kantareller en vecka efter pingst". hata jan som är ute och plockar kantarellbebisarna!. kan de liksom inte få växa till sig lite innan folk börjar dra upp dem.

jag vet att jag skulle behöva gå med stavarna, men jag orkar inte. nån annan gång.

nåväl, nu ska jag ut på promenad. hare gott igelkott!


Kommentarer
Blackart

USCH. Tryck i ett hörn. Det är det enda rätta. Märkligt nog är det ALLTID det rätta, oavsett om man fyller år eller ej. Tyvärr kommer det alltid en massa jobbiga prylar i vägen för tryckandet (typ jobb och sånt). Så mitt råd är: sitt och tryck i ett hörn. Heil hörnen!

2007-06-03 @ 11:07:57
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

blackart: din inställning är så skööön!

2007-06-03 @ 11:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0