man kan inte styra sina funderingar


okej, jag har ingenting att skriva om. jag ska snart sätta mig och plugga för att komma före, så att jag kan gå på glöggmys hos darlingar. så att de får sina julklappar innan jul.

men jag kan ju visa mitt fina köp! snyggaste linnet ever. även om jag inte gör det rätta på den här bilden;
image403

och nej, jag försöker inte vara sexig, jag har för trånga jeans på mig... men hur som, linnet var det. vill ni kolla in vad ni själva kan köpa för fint, så rekommenderar jag att ni besöker pyttis blogg.

annars har jag bara en fråga idag... i polisserier, varför håller de alltid ficklampan så här???
image404
okej, jag kan förstå de tillfällen som de vill stödja pistolen mot armen, men annars... varför??
image405

så det får bli dagens fråga.

puss och kram på er! nu ska jag äta lussebullar till frukost.


Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
fidolin

Det är lite roligt för det där har jag också tänkt på :)
Men dom har ju oftast ganska stora ficklampor så då kanske det blir jobbigt och otympligt eller nåt om man bär dom sådär som vi vanliga människor gör.
Fast det borde ju å andra sidan vara smartare att bära dom som vanligt, för då kan man ju lättare använda dom att slå med om man skulle behöva! :D
Annars tycker jag att din teori, det där med stödet, var rätt bra.

2007-12-15 @ 14:38:17
leopardia

men ta csi, de har små lampor och ska inte behöva använda nån pistol, men nog 17 envisas de med att hålla lampan så där... ofta även istället för att tända taklyset, men det är ju en annan fråga... haha, förresten, jag hittade inte min egen ficklampa, så det blev hårborsten...

2007-12-15 @ 15:51:21
E

Ha ha vilken skön pistol du hittat dig

2007-12-15 @ 18:02:55
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

E: hehe, det är en typ sån där vinstvarjegång-vinst tror jag. nån liten jäkla vattenpistol som jag hittade i en korg...?! haha, jag ser att jag är skitbra med min nya kamera oxå. vitbalans vet jag inte vad det är... nåja...

2007-12-15 @ 18:07:38
anna

åh! vad snyggt det satt på dig!
Är så glad att du ville bära ett av mina motiv =)

massa kram!

2007-12-15 @ 18:34:13
URL: http://pyttis.blogg.se
Alexandra

antagligen för att ha ett stadigt grepp om ficklampan så den inte ska skaka, och den är ju vid huvudet för att det ska va ljus i ögonhöjd. =)

2007-12-15 @ 18:37:09
URL: http://triquetra.blogg.se
leopardia

anna: haha, du är snäll, men jag lovar att den satt snyggare i verkligheten, så du slipper skäämmas! kram!

alexandra: nu springer jag ju inte runt med ficklampa i handen dagarna i ända, men skakar gör den ju inte... men det där med ljuset i ögonhöjd låter kanske inte så dumt... :)

2007-12-15 @ 18:41:40
anna

nja..bäst är jag inte..men jag tycker att det är en viktig dag så den ska stå med!
Så det så.

puss!

2007-12-15 @ 19:10:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Alexandra

halva min garderob är redan därifrån. Bodde där i 3 månader i höstas. Kom hem t sverige för två ungefär. =)

2007-12-15 @ 20:41:52
URL: http://triquetra.blogg.se
panki

Hehe såg faktiskt lite porrigt ut med halvt uppknäppta jeans :-)

2007-12-16 @ 21:33:23
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0