man skulle kunna säga att så kan det gå

saker gjorda: idag har jag nyss vaknat och igår var jag bara baaaaakis typ.
dagens fråga: varför skylle man bakfylla på att man blandat istället för mängden alkohol man tryckte i sig?
dagens låt: what's a man without a woman - vaya con dios
dagens känsla: trött
dagens citat: "Carrie: Think about it. If you are single, after graduation there isn't one occasion where people celebrate you ... Hallmark doesn't make a "congratulations, you didn't marry the wrong guy" card. And where's the flatware for going on vacation alone?


sitter här med min smoothie och är helt  seg.  har slutat haft i linfrön, för mamma sa att hon hade läst nånstans att linfrön ska man inte tugga sönder för de innehåller blåsyra. måste googla lite och se om det stämmer...

är iallafall helt nöjd med min nya  bildskärm. det blev så fint. ska slänga upp lite bilder  nån gång. men först ska jag iväg och träffa min psykolog, som  kommer att gnälla på mig att jag ännu inte besökt biblioteket på södertörns högskola. så kan det gå.

duscha orkar jag iallafall inte göra. det får hon stå ut med. och alla andra på vägen oxå. nån måtta får det vara på hurtigheten. jag är vaken iallafall.
tydligen kan vaccin ge nån form av biverkning som kallas trötthet. så jag vet inte, det kanske är sviter av den, men ja...

männen, kärleken? okej, om man kunde sluta ringa folk på fyllan och yra om att de varit kära i en då... drygfyllo.

alkohol är dåligt. glass är bra.

puss och kram



Kommentarer
Anna

hmmm ojoj vad hjärnan fick jobba nu efter din kommentar..
"Nina och kom", skrev du och jag tänkte först att hmm vad kan det vara för nån SVT dramaserie? Eller var det nån dokumentär om nån ny hipp konstnär jag borde sett?

sen tänkte jag ett steg längre att det var du..och du gillar "Du är vad du äter"...och om jag inte missminner mig var Nina och KIM från "fiends" med i ett avsnitt och Nina liknar ju faktiskt den där Frida Hallgren du sagt förr att jag liknar...så jag antar att du menade det? Och den liknelsen har mamma sagt en gång tror jag.

hihi. Tack!

*snur i hjärnan*

2007-04-19 @ 12:51:46
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

haha, ja, naturligtvis nina och kIm. jag slant visst lite där...

2007-04-19 @ 12:55:34
Tess

Hela linfrön är inte farliga att äta varje dag. Och de fåtal som du kanske tuggar sönder är också ofarliga. (Och jag tror heller inte att de skulle sälja krossat linfrö som hälsokost om det vore giftigt.)
Så fortsätt du med dina frön, de är bara bra för magen =)

2007-04-19 @ 14:33:37
URL: http://tessibess.diaryland.com
ET

Alkohol kan ha underbar inverkan på mänskligheten och dess förehavanden....

leopardia

tess: hallå där. nu har jag googlat och en-två msk söndertuggade skedar per dag är ju okej. men hundra gram tar död på en, så nu tänker jag, precis som du säger åt mig, att fortsätta ha i dem i min mixer...

et: jag får väl erkänna oxå att det var jag som var drygfyllot.

2007-04-19 @ 17:03:05
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Panki

Hahaha, e d Pör du e kär i? Eller var... :-)

2007-04-19 @ 20:23:31
leopardia

panki: hahaha... nä, jag ringde till T oxå... jag hade en riktig skiva. men det var ju inte jag som var kär, det var ju de som var det i mig. för jag var ju drygobert.

2007-04-19 @ 20:30:21
Blackart

Drygobert måste man vara. Eh, eller? Jag har också varit drygo (vem har inte det?) och det har en tendens att vara kul så länge det varar, men efteråt vill man bara ligga under ett täcke och skämmas.

Glass är förmodligen bättre!

2007-04-21 @ 09:43:11
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

blackart: haha, skönt att du är på min sida... transvision vamp är grymma! har faktiskt köpt en sandwich jordgubb nu oxå, som ligger i frysen och väntar...

2007-04-21 @ 10:02:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0