en helt vanlig dag

What Classic Bombshell Are You?

Audrey Hepburn
Audrey Hepburn
You're an enigma wrapped in a riddle wrapped in a mystery. You have perfected the art of aloof and only someone who puts in a lot of time will ever truly know you.
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic

jodå, vem vill inte vara audrey. jag är nöjd.

nåväl. jag är så förvirrad. och glömsk. egentligen skulle jag köpa ett par mbt-skor och sen köpstopp, men så fick jag för mig att det var en platt bildskärm jag skulle köpa, så jag gjorde det. sen kom jag på att attans, det var visst skor som var det planerade köpet. inte riiiiktigt samma sak, men, men.

nåja, dagen har gått åt till att glida runt och lämna och hämta kläder, handla skärm och brännare och besök på loppisen i vårberg, där jag enligt mig själv fyndade, men enligt mamma, så njaaaaeeeej. samt att installera och montera datajox. tack HE för ordet bygel och jumper. annars hade det aldrig gått.

har drömt en massa grejer. bland annat drömde jag att jag var på en konsert med duran duran, där det var jättelite folk, så vi fick träffa simon le bon efteråt. och när jag skulle leta reda på john taylor så råkade jag irra mig in på nån finlandsfärja där de spelade bingolotto. ända sedan jag var åtta år har jag varit kär i john taylor. tills jag såg dem live här nån sommar. släng er i väggen att simon är bland det sexigaste som gått i ett par skor. nå, nu spelar det ingen roll, för det är musiken och man kan säga att det är tori amos, toni holgersson och duran duran som alltid kommer att ligga närmast hjärtat. även om lundell är lite kung. men kung går inte att jämföra med gudar och gudinnor.

drömde även att jag och JL startade nån form att cateringfirma ihop där vi skulle ordna frukostbufféer åt massa sura kärringar som hatade oss för att vi inte hade någon gurka. mycket förvirrande. tror att eira var inblandad på nåt sätt oxå.

och så drömde jag att jag var kär i en kille som var kär i någon annan, så jag kidnappade den här annan och låste in henne hemma hos mig. sen när han var hemma hos mig var jag ju tvungen att på nåt sätt fixa till det så att han inte hittade henne. jag tror att det slutade med att jag drogade båda två. och alla var typ klädda i 50-talskläder.

och en dröm om nån festival som var på vattnet, fast i linde. hemskt jobbigt att tälta på vatten utan att bli blöt... drömmer rätt ofta om festivaler faktiskt.

männen, kärleken? jag är bara trött mest hela tiden. det bara är så. man önskar att man hade en paddel och kunde banka vett i skallen på de där små liven, så att de liksom fattade hur de borde bete sig utan att man behövde tjata och säga till eller ja, nåt.

jaha, nähäpp, god natt och puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Anna

jag blev marilyn!!! woohooo!!!!

har du photoshop?

För antingen använder du " magic wand tool/magisk stav" och markerar allt du vill ha bort, eller så använder di lassoverktygena eller så målar du med penseln med vitt det du vill ha bort.

kram...och jag hoppas vi båda kan få de kreativa jobb vi är värda.

2007-04-16 @ 20:22:50
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0